مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهادت مال مهربوناست

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۲۶ ب.ظ


خاطره اى از شهید مدافع

 حرم محرم ترک به روایت یکى از همرزمان؛

بسم رب الشهداء

 "شهادت" ...

می گفت:

محرم مربی خیلی از این شهداس

مثل مهدی عزیزی، رسول خلیلی، اکبر شهریاری و خیلی از شهدای دیگه ی مقاومت.

می گفت:

همه کلاسای محرم رو دوس داشتن

آدم باعلم و شیرین زبونی بود

خنده هاش بین همه معروف بود

اصلاً محرم و به مهربونی و خنده هاش می شناختن.

می گفت: 

یه بار تو کار عملی با یکی از نیروهاش اومد پیشم، اون بنده خدا یه ذره چشاش چپ بود و دیر می گرفت.

گفت به عربی بهش بگو این کار رو بکنه و اون کار رو بکنه و اونجا بره و اینجا.

می گفت:

براش ترجمه کردم و گفتم.

اون هم با تعجب به محرم نگاه کرد و گفت:

شوو؟ (همون ماذا یا به فارسی یعنی چی)

دوباره به عربی براش توضیح دادم.

اینبار با تعجب بیشتری به محرم نیگا کرد و گفت: شوو؟

محرم گفت ولش کن خودم بهش میگم.

و تمام اون توضیحات رو فارسی بهش گفت.

اون بنده خدا هم سرش رو به نشونه تایید تکون داد و گفت: عه عه فهمت علیک (آره آره فهمیدم) و رفت.

می گفت:

هنگ کردم. من همش رو عربی گفتم اون نفهمید ولی محرم فارسی بهش گفت اون متوجه شد!!!! 

محرم از شدت خنده به ماشین تکیه داد و بلند بلند می خندید و مسخره ام می کرد و می گفت:

... با این عربی صحبت کردنت. از این به بعد هر جا گیر افتادی به خودم بگو برات ترجمه اش می کنم.

می گفت:

و دوتایی خندیدیم و خندیدیم و خندیدیم ... 

میگه:

صدای خنده هاش هنوز تو گوشمه صورت مهربونش جلوی چشام ... 

میگم:

شهادت مال مهربوناست.

@ra_sooll

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">