مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهر "میلان" ایتالیا، میزبان مدافعان حرم شد

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

مستند «معلم» با موضوع لشکر فاطمیون در شهر "میلان" ایتالیا اکران شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ به همت انجمن فرهنگی قرآنی ام ابیها(س)، ایرانیان مقیم شهر میلان ایتالیا، با تماشای مستند «معلم» به استقبال افطار چهارمین روز ماه مبارک رمضان رفتند.

«معلم»، عنوان مستندی از محسن اردستانی رستمی است که به معرفی لشکر فاطمیون در سوریه می پردازد، لشکری که رزمندگانش را شیعیان افغانستانی تشکیل می‌دهند که به عنوان مدافعان حرم، با تکفیری‌های داعشی می جنگند.

پیش از این نیز انجمن فرهنگی ام ابیها(آکوا)، دیگر فیلم های جشنواره مردمی عمار همانند «عروس وامنان» به کارگردانی فطمه مرزبان را برای ایرانیان مقیم این شهر به نمایش گذاشته بود.

همچنین این انجمن فرهنگی، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مسابقه بزرگ عکس و فیلم با موضوع زندگی اسلامی در ایتالیا از نگاه دوربین برگزار می کند.

جوایز این مسابقه، دو بلیط رفت و برگشت به ایران برای نفرات اول و بن خرید برای نفرات دوم و سوم است و زمان آن، عید فطر اعلام شده است.

کانال مدافعان حرم

http://modafeon.blog.ir/post/2303

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">