مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید جاج سعید سیاح طاهری

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ب.ظ



 در سال 1336 در شهرستان آبادان به دنیا آمد. دوران نوجوانی او مصادف با اوج‌گیری مبارزات حق‌طلبانه مردم ایران بر علیه حکومت خودکامه پهلوی بود. روح بزرگ شهید سیاح طاهری، او را به‌سمت مبارزه بر علیه سلطه استعمار و استبداد در کشورمان سوق داده و مجاهدت در راه ریشه‌کن کردن نظام طاغوتی و برپایی حکومت اسلامی به‌ رهبری حضرت امام خمینی(ره) را بر اخذ بورسیه و تحصیل در آمریکا ترجیح داد.

پس از انقلاب درعرصه‌های مختلف دفاع از کشور، از جمله غائله ضدانقلاب در کردستان، خط التقاط و فتنه منافقین و بنی‌صدر مشارکتی فعال دانست، با شروع تجاوز دشمن بعثی به میهن عزیزمان به‌همراه پدر و 2 برادرش داوطلبانه به دفاع از نظام  مقدس  جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان در مسئولیت فرماندهی رده‌های مختلف رزمی پرداخت، در طول 8 سال دفاع مقدس مردم عزیزمان، همواره درجبهه‌های مختلف حضور داشت، بارها در عملیات‌های مختلف مجروح گردید و با از دست دادن قسمت زیادی ازسلامتی و اهدای یک چشم خود به افتخار جانبازی 70% نائل آمد.

شهید سیاح  طاهری پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی در ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس کوشید و اقدامات مؤثری را در اعمال_ماست. این راه، از جمله ایجاد موزه دفاع مقدس آبادان و برگزاری یادواره‌های شهدا و عملیات‌های جنگ تحمیلی به انجام رسانید. آن شهید والامقام دارای روحیه بسیار پرتلاش و خستگی ناپذیر همراه با تواضع واخلاص در عمل بود و اشتیاق شدید ایشان به خدمت و شهادت در راه خدا سبب گردید، با  مورد تهدید قرارگرفتن حرم اهل‌بیت در سوریه، به صف جهاد برعلیه گروههای تکفیری و ضداسلام در مسئولیت مستشاری بپیوندد. او 4 بار در این جبهه حضور یافت تا اینکه سرانجام در روز چهارشنبه 1394.10.23 در سوریه شربت گوارای شهادت را نوشید و روح بلندش پس از سالها صبر و بی‌تابی در پیوستن به همرزمان  شهیدش، به ملکوت اعلی پر کشید.

       @kamali_modvari

                

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">