مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید جاویدالاثر«مهدی قاسمی»

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۱۳ ب.ظ

شهید جاویدالاثر«مهدی قاسمی»

نام جهادی:ابومائده

نام پدر:روح الله

شهادت :1394

متولد:1349

محل شهادت :تله طاموره ریف شمالی حلب

حاج «مهدی» اربعین رفته بود کربلا و برگشته بود با رفقا شب رفتیم خونشون و صحبت کردیم

بغل دستی حاج «مهدی» به من گفت:فلانی فردا «مهدی» میخواد بره لشگر برای اعزام به سوریه تست بده منم به حاج «مهدی» گفتم که حاجی،منم فردا میشه باهات بیام که گفت:باشه بریم.

صبح که نماز خوندم ساعت 6نیم بهش پیامک زدم حاجی بیداری بریم؟ که پاسخ داد: بله بیدارم به امید خدا میام میریم

ساعت 7:20 دقیقه شد که حاج «مهدی» اومد جلو درخونه و سوار ماشین شدم و حرکت بسمت لشگر.

بعد تو ماشین که نشسته بودیم حاجی رو به آسمان کرد گفت: یا‌زینب(س) من و فلانی داریم میایم به سمت شما خودت مارو بپذیر و قبولمون کن و بعد تا خود لشگر حاجی شروع کرد به دعا خوندن.

رسیدیم گفتن که تست دو میدانی هست،بعد من به حاجی گفتم: حاجی پوتینای من خیلی سنگینه برا دویدن.

حاجی گفت: پوتینای من سبکه بیا بگیر اصرار کرد ولی گفتم نه خودت باهاشون بدو.

بعد رفتیم برای تست، دودیم و تمام شد و من داشتم برمیگشتم دیدم حاج «مهدی» تازه وسط های های راه هست.

گفتم: حاجی تموم شد که شما تازه اینجایی گفت:محمد بیا خرما و چایی برات آوردم من زمان جنگ اینارو دویدم و تموم شده اینا برای شماست،این تست ها.

بعد چایی و خرما رو که خوردیم حاجی دوید و رفت جزو آخرین نفرها اسمش و نوشت.

اونجا بود که وقتی حاجی شهید شد یاد حرف رهبری افتادم که فرموده بودن: ما مدعیان صف اول بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدند.

بعد که برگشتیم داشتم ازماشین پیاده میشدم گفت:فلانی کسی نفهمه ما رفتیم برای تست و فلان و خبر دار بشه داریم میریم سوریه.

گفتم: حاجی خیالت راحت راحت یا‌علی و رفت آره حاجی خیلی فرمانده خاکی بود.

روایتی زیبا درمورد شهید«مهدی قاسمی» از فرماندهان  فاطمیون به روایت دوست شهید.

ڪاناڸ رسمے«شــ‌هداے فاطمیوڹ»

 telegram.me/joinchat/BiR4FjzRqhg2VN5QCqs4jg

  • خادم اهل بیت (ع)

جاویدالاثر«مهدی قاسمی»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">