مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید حاج عباس عبداللهی

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

شهید  حاج عباس عبداللهی بازنشسته سپاه، اهل مرند و ساکن تبریز، مداح اهل‌بیت(ع) و قهرمان ورزش‌های رزمی از جمله جودو، رشته سه‌گانه، چتربازی و همچنین تیراندازی بود. او قهرمان ورزش‌های رزمی ارتش‌های جهان بود که سال‌ها به‌عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق عملیاتی کشور حضور داشت و همچنین یکی از راویان 8 سال دفاع مقدس در کاروان‌های راهیان نور بود. شهید عبداللهی جزو بهترین تک تیراندازهای ایران بود و شاید هم بهترین آنها. او همواره سخت‌ترین راه را انتخاب می‌کرد، چه آن زمان که فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان(عج) لشکر عاشورا بود و چه حالا که بعد از بازنشستگی، نشستن را بر خود حرام کرد و راه سوریه را در پیش گرفت صفایی داشت وصف‌ناپذیر و پای ثابت اردوهای راهیان نور دانشجویی بود. با دانشجویان انس می‌گرفت و با آنها از شهدا و مرامشان می‌گفت. این شهید راه خدا چنان با شهدا عجین بود.

 که در سخنرانی‌هایش می‌گفت: من با شهدا راه می‌روم، غذا می‌خورم و می‌خوابم و این آسایشی که شهیدان برای من به وجود آورده‌اند، هرگز نخواهم گذاشت پرچم «یا مهدی (عج) ادرکنی» آن ناله‌های رزمندگان در نمازهای شب و هنگام شب عملیات زمین بماند. در ادامه برخی از خاطرات مربوط به این شهید بزرگوار را از زبان دوستان و همرزمانش می‌خوانید.

یک بار تعریف می‌کرد که قرار بود در مراسمی باحضور مقام معظم رهبری همراه با عده‌ای چتربازی کنند. می‌گفت موقعی که پریدم، چترم درست باز نشد. در آن لحظه با خود فکر کردم اگر من بیفتم، مراسم به هم می‌خورد و دوست نداشتم حالا که حضرت آقا هم تشریف دارند، این اتفاق بیفتد. تصمیم گرفتم هر طور شده مسیرم را کمی تغییر دهم و فرود بیایم. خدا کمک کرد و با آن چتر خراب هم توانستم فرود بیایم و مراسم به هم نخورد اما به گوش آقا رسید که برای یکی از چتر بازها چنین اتفاقی افتاده است. ایشان بعد از مراسم مرا دیدند و برایشان ماجرا را از زبان خودم تعریف کردم.

فتح برجک بدون وسایل

یک بار قرار بود بالای یک برجک پرچم کشورمان را نصب کنند که برای بالا رفتن از این برجک امکانات لازم از جمله طناب مخصوص نبود. عباس دوره‌های چتر بازی و راپل را به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای طی کرده بود. گفت: من بدون امکانات میروم و پرچم را نصب می‌کنم. نور کافی نبود و با آن شرایط بالا رفتن از چنین ارتفاعی خیلی سخت بود اما او رفت و موفق شد.

سردار شهید حاج عباس عبداللهی  جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس مدافع حرم  حضرت زینب (س) فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان(عج) لشکر عاشورا روز پنج شنبه ٢٣ بهمن ٩٣، همراه مدافع حرم شهید علی سلطانمرادی در درگیری با تروریستها و تکفیریهای جبه النصره در منطقه «کفر نساج» واقع در شمال غرب درعا (استان جنوبی سوریه)، به فیض شهادت نائل شد. پیکر پاک این شهیدان والامقام، همچنان در اختیار تروریست‌هاست.


شادی روح همه شهدا و بازگشت پیکر پاک این شهید والا مقام صلوات


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">