مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید سید اسحاق موسوی (فاطمیون)

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ب.ظ


شهید سید اسحاق موسوی فرزند سید محمد متولد ۱۳۵۶ افغانستان بغلان به دنیا آمد به همراه پدر وخانواده به ایران مهاجرت کرد در ایران بزرگ شد وتا دیپلم درس خواند وزمان طالبان وارد افغانستان شد، با گروهای مثل حرکت در افغانسنان با طالبان جنگید بعد از سقوط بغلان با نیروهای اسماعیل خان با طالبان جنگید وهمسر و دوفرزندش را در این راه تقدیم اسلام کرد بعد از مدتی مجدد به ایران باز گشت وسرانجام بعد تهدید سلفی ها مبنی بر تخریب مرقد مطهر حضرت زینب ( س)خود را به سوریه رساند ، به خواست ابوحامد وارد حما شد در بعد از شهادت حسین براتی به فرهاندهی حما منصوب شد ودر حما رشادتها وجانثاری از خود نشان داد که باز به دستور ابو حامد با نیرو هایش وارد حلب شد در کنار مهدی صابری وسید ابراهیم به دفاع از حریم ال الله پرداخت وسرانجام در تاریخ ۱/۱۰/۹۳در منطقه حندرات دعوت حق را لبیک گفت وبه دیدار سالار شهیدان شتافت ودر تاریخ ۱۰/۱۰/۹۳بدنش در قطعه شهدای بهشت رضای مشهد آرام گرفت.



  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۲)

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام سید بزرگوار خیلی محتاح دعا هستم برام خیلی دعا کنید.خوش به حالتون که خانوادگی شهید شدید. یعنی میشه یه روز من هم به این آرزوم برسم ای خداااا.التماس دعا.
پاسخ:
ان شااله ...
در کوی نیک نامی ما را گذر ندادند / گر تو نمی پسندی تغییر کن قضا را ...


زمان همه‌چیز را کهنه میکند الا خون شهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">