مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شوقِ وصـال یار

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۷ ب.ظ

این خنــــده ها 

از شوقِ وصـال یار است ...

و چه سبڪبـــــــــال 

رسیدنــد بہ معشـــوق ..

شهید احمد گودرزی

شهید ابراهیم خلیلی

@modafeonharem

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

Don’t walk in front of me, I may not follow

Don’t walk behind me, I may not lead

Walk beside me and just be my friend.

جلوتر از من نرو، شاید نتوانم دنبالت کنم

عقب تر از من نمان، شاید نتوانم رهبری کنم

درست شانه به شانه با من گام بردار و فقط دوستم باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">