مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عمار... دلم برات تنگ شده

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۴۱ ب.ظ

بسم الله

قربتا الی الله 

عمار...

دلم برات تنگ شده عزیز دلم...

عشقت به رگ و ریشه خزیده‌ست عزیزم!

چون ریشه که در خاک دویده‌ست عزیزم!

گر وعده به فردا دهی‌ام، از تو نرنجم

دنیا که به آخر نرسیده‌ست عزیزم!

دستی پیِ تسکین به دلم نه، که چه بسیار

لرزیده ز هجران و تپیده‌ست عزیزم!

حیرت زده چون آینه زان روست، که چشمم

زیباتر از آن چهره ندیده‌ست عزیزم!


تا بر قدِ تو جامه بریده‌ست خیالم

جان پیرهن از شوق دریده‌ست عزیزم!

گویند که از مژدۀ دیدار، پَرد چشم

با یاد تو، دل نیز پریده‌ست عزیزم!

هوش از سرِ من رفته، ولی مانده به یادش

زان لب، سخنانی که شنیده‌ست عزیزم!

تو سروِ سرافرازی و من بید، که پشتم

از بارِ فراقِ تو خمیده‌ست عزیزم!

داغِ دل سر بر زده از زیرِ زمین است

هر لاله که از خاک دمیده‌ست عزیزم....

عمار....

دلم برات تنگه  

فدایی حضرت زینب سلام الله علیها 

شهیدمحمدحسین محمدخانی

@bi_to_be_sar_nemishavadd

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">