مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عمار شقایق شد..

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ

جبل الشهدا...

ارتفاع قله سیلدرین ۱٨۶۰ متر بالای سطح دریا و مشرف به مرزترکیه در استان لاذقیه است

قرار بود فاطمیون بالای این ارتفاع عملیات داشته باشن

راه رسیدن به بالای ارتفاع صعب العبور و خیلی نفس گیربود

تازه باید غیر از سلاح فردی و تجهیزات انفرادی مهمات عملیاتی رو هم بالا میبردیم باخودمون

وقتی رسیدیم کنار چادرهایی که آخرین نقطه ارتش پایین تر از قله بود دیگه نفس و رمقی برای بچه ها نمونده بود

خیلی از بچه ها که بارشون سنگین تر بود وسط راه مونده بودن

داشتم نفسی تازه میکردم که دیدم عمار دوباره بلند شد و حرکت کرد بطرف پایین

گفتم:

کجا؟

گفت:

میرم کمک بچه ها...

بهش گفتم حداقل یه کم خستگی در بیار بعد برو

خندید و گفت:

هنوز جوونم ،شما پیر شدی زود خسته میشی

اون روز عمار سه مرتبه دیگه رفت پایین و به بچه ها کمک کرد تا تجهیزاتشون رو بیارن بالا

ساعت حدود ده شب بود ،داشتم نوار تیر بار رو جم و جور میکردم

تنها تیرباری که برای عملیات در اختیارمون گذاشته بودن اونم با هفتاد تا نوار فشنگ

عمار هم شروع کرد به کمک،گفتم برادر استراحت کن فردا صبح زود میریم پای کار، بازم خندید و گفت:

جوانم حاجی

اون شب خیلی خوشحال بود هی میخندید، صورتش خیلی بشاش شده بود،چشماش برق میزد

صبح باصدای الله اکبر عمار برای نماز بیدار شدم،دیدم از همه زودتر بیدار شده بیرون چادر نماز میخونه؛اصلا حال عمار توصیف ناپذیر بود

دستور شروع عملیات صادر شد، با عمار در تماس بودم،جزوء خط شکنها عمل میکرد،چند دفعه صداش کردم جواب نداد

جاوید رو صدا کردم،گفتم از عمار خبرداری؟

گفت:

عمار شقایق شد...

«شهید بزرگوار سیدتقی حسینی»



  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">