مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فرمانده شهیدم نگاهی کن به این دل سیاهم

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۰۷ ب.ظ



خاطره

شهیدسامانلو

سلام

من یکی از شاگردان اقا سعید و بسیجیان گردان که در آنجا اقا سعید محل کارشون بود فعالیت میکردم.

حاج سعید فرمانده گروهان ما بود. ما هم که توفیق داشتیم فرمانده یکی از دسته های حاج سعید باشیم. خیلی خوشحال بودم که کنارشون بودم چون نور عجیبی درچهره ایشان میدیدم.

یه شب که مسول شب گردان بودم کولر گردان خراب شده بود و حاج سعید آن رو عصر سر کار بود وقتی میخواست بره تا فهمید کولر خرابه رفت درستش کنه نشد.

گفت من میرم برمیگردم رفت و برگشت از بیرون دیدم تسمه کولر دستشه گفت تا من اینو درست نکنم از اینجا نمیرم.

ساعت حدودا شده بود یازده شب.

گفتم حاج سعید نمیخواد.

گفت اگه شده خودم میرم میمونم سرکار اما شما رو اگه کولر خراب باشه نمیزارم اینجا بمونید.

من دوسالی از سال 92 تا قبل از اعزام دوم حاج سعید کنارشون بودم هیچ وقت یادم نمیره همیشه زیارت عاشورا رو با گریه میخوند کلیپشونو دارم هر وقت میزارم آروم میشم.

فرمانده شهیدم نگاهی کن به این دل سیاهم.

همیشه وقتی میرم گردان انگار یه نفر نیستش. جای خالیت هیچ وقت تو دلم پرنمیشه

اینم تقدیم به شما دلاور و فاتح نبل و الزهرا

روای:

دوست و همرزم شهید سامانلو

شهید سعید سامانلو

مدافعان حرم

کلنا عباسک یا زینب

کانال رسمی شهیداحمدمشلب

https://telegram.me/AHMADMASHLAB1995

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">