مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فقط برای حضرت زهرا سلام الله علیها "

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۴۱ ب.ظ

رفیق مثل رسول 

کوله ها را خالی کردیم. طناب ها را دور دست به حالت پروانه ای پیچیدیم ,گذاشتیم کنار. برای اینکه روی کوله سوارش کنیم, در کیسه ای که روح الله داده بود ,پارچه بژرنگی که درش با دوتا بند مشکی که از آن بیرون بود ,محکم می شد ,از آن پارچه استفاده کردیم .به فرید گفتم: "بیا باهم چک کنیم. من می گم ,تو ببین هست یا نه ؟"

طناب چه

هست 

کاربین دوتا 

هست ;یکی هشتی ,یکی معمولی 

صندل و دوشی 

هست 

یومار و دستکش 

بله قربان همه چیز هست .

نگاهی به فریدکردم،...خیلی جدی گفت:"چیه توقربانی دیگه.من مطمئنم که یک روزی توآدم نظامی موفقی دریک رده خاصی میشی که نیروهای تحت امرت بله قربان میگن"باخنده گفتم: "من یک روزی قربانی می شم ;مثل آیه ی ((و فدیناه بذبح عظیم))۱ آن هم فقط برای حضرت زهرا سلام الله علیها ".

اسم حضرت زهرا سلام الله علیها که آمد ,انگار به دل هردومان چنگی زده باشند ,فرید گفت: "ان شاءالله دوتایی ".

تو دلم گفتم: "من زودتر ".

تمام وسایل را مرتب داخل کوله گذاشتیم .چیزهای بزرگ و خاص راهم که داخل کوله جا نمی شد, روی کوله سوار کردیم .

1.سوره ی مبارکه صافات ,آیه 107(و ما قربانی بزرگی را فدای او ساختیم .)

@ra_sooll

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">