مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


همسر عزیزم ،گل زیبایم ،شریک زندگیم، شما را سفارش می کنم که همیشه در راه راست الهی باشی وتقوا پیشه کنی.

نگران من مباش زیر را که بنده وظیفه ای دارم که الهی است وباید در انجام وظیفه کوشا باشم و این چند روزی را در خانه هستم ومابقی را دور ازشما هستم ،شرمندهم زیرا وظیفه ای که بر گردن من گذاشته شد,است سنگین است .

عزیزم من به اختیار خود این شغل را انتخاب نکردم بلکه این وظیفه سنگین از طرف حجت حق بر من ارزانی شد این رازی بود که بنده تاکنون درنهان خود نگه داشته بودم

ولی اکنون برایت می نویسم .زمانی که من سال دوم دبیرستان بودم شبی در خواب حضرت مهدی (عج) را مشاهده نمودم و حضرت مهدی (عج)شمشیری بدست بنده داد و فرمودند تو در آینده از سربازان ما خواهی بود این خواب باعث شد که من وارد سپاه شوم وجزء سربازان حضرت قرار بگیرم .پس درنبود من نگران نباش زیرا که شما هم در ثواب انجام وظیفه بنده شریک خواهی بود ...

‌ ‌ سردار شهید حاج عزت الله سلیمانی

@khadem_shohda

خــــادم الــشهــــدا


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">