مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

لباس شهیدعباس آسمیه

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ


ذکر واقعه :

چند ماه از خبر شهادت برادرم گذشته بود که یه روز تو محل کارم مشغول کار بودم و تلفنم زنگ خورد.

دوست و مافوق برادر بود و گفت که میخواهیم وسایل شهید آسمیه رو که از سوریه اومده تحویل خونواده بدیم. گفتم حال واواک پدر و مادر اصلا خوب نیست .لطفآ بیارید به من تحویل بدید.

آوردن جلوی محل کارم. وقتی دو تا ساک تحویلم دادن ، اون لحظه به روی خودم نیاوردم و ازشون گرفتم . می‌دونستم اگه همون روز ببرم خونه ،مادرو پدرم بیشتر به هم میریزند. 

خلاصه تو پارکینگ شرکت ساکاشو باز کردم.بوی داش عباس رو میداد . لباس نظامی،لباس شخصی . سربند یا زهرا.تسبیح .دستمال مخصوص گریه برای ابی عبدالله ع و وسایل دیگش.

واسه من که از بچه گیش نوکریشو کردم خیلی سخت بود که لباسی خالیشو ببینم.لباساییکه تو تنش با اون قد و بالای رعناش میرقصید و طنازی میکرد.

خلاصه لباسای نظامیش رو جدا کردم و سایر وسایل رو چند روزی پیش خودم نگه داشتم .با زمینه چینی به مادر و پدر گفتم . که این کاش نمیگفتم.مادر تاکید کرد که برو وسایل رو بیار.وقتی با سالها وارد خونه شدم .همه چی بهم ریخت و قیامتی شد.......

من و مادر و پدرم مثل سه‌تا زخم خورده تا ساعت‌ها گریه می‌کردیم. 

آخه داش عباس عزیز کرده خونه ما بود.

واقعا نعمت خونه ما بود.

اونهاییکه باهاش رابطه و رفت و آمد داشتند دقیقا حرفهای من رو تایید میکردن.

خلاص چندین ماه ازین موضوع میگذره و این موضوع که وسایل داش عباس رو غریبونه تحویل گرفتم و بعد از رفتن همکاراش تا دقایقی تو پارکینگ محل کارم بهم ریخته بودم ، خیلی آزارم میداد.

عکس چند تا از لباسهای نظامیش رو تو کانال میزارم.

یادمه که با این لباسها خیلی صفا میکرد.

واقعا برازنده خودش بود. 

کانال شهید عباس آسمیه


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">