مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ما برای دفاع از حرم نیامدیم

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۲۹ ب.ظ


گفتم ؛ما برای دفاع از حرم حضرت زینب س آمدیم.

خندید گفت؛ نه ما بخاطر خودمان آمدیم، خانم به من و تو نیازی نداره، به نظرت اگر نامحرمی بخواهد به حریم خواهر نازنین حضرت عباس (س) نگاه چپ کنه مولا ساکت میمونه؟؟ 1400ساله حرم خانم پابرجاست..............

گفتم پس نظرت چیه؟ این همه عاشق بخاطر چی آمدن .

گفت؛ اینا همه آمدن تکلیف خودشون رو روش کنند، گفتم ؛منظورت چیه، نمی فهمم.

یه مثال زد،گفت خداوند بزرگ نیازی به نماز و عبادت من و تو نداره، ولی ما خداوند رو عبادت میکنیم تا خودمون رو به خدا ثابت کنیم که ما به تو نیاز داریم.

حالا هم خانوم نیازی به ما نداره برای دفاع از حرمش ،ولی فکر کن پس تکلیف ما چی میشه، این وسط ما چه کاره هستیم، ارادت خودمون رو چطوری ثابت کنیم.

شهید بزرگوارسردار محمد رضا خاوری حجت

شادی ارواح طیبه شهداصلوات

کانال رسمی سردارشهید حجت

http://telegram.me/joinchat/C_uoXD7j7RDB4-V38H0IRQ

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">