مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

معرفی شهید جهاد مغنیه

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام رفقا

هم سنگری ها

معرفی شهید امروز از شھدای مدافع حریم اسلام

شهید جهاد مغنیه

سلام من شهید جهاد عماد مغنیه، سال 1991 در"طیربا"لبنان در خانواده ای مبارز بدنیا اومدم پدرم،عماد مغنیه اسم عموی شهیدمو که درمبارزه با صهیونیستها شهیدشد رو برام انتخاب کرد.

من  تحصیلات عالیه ی خودمو تو رشته‌ مدیریت در دانشگاه آمریکایی بیروت، یکی از بهترین دانشگاه‌های خاورمیانه شروع کردم فقط  یکی از درسام  باقی مونده بود تا مدرکمو بگیرم.

ولی تصمیم گرفتم برم سوریه اونجا حزب الله تونست به کمک ایران و سوریه زیرساخت های "جولان" رو به دست بگیره و پایگاه مهمی اونجا بزنه, مسئول اول این پایگاه من بودم.

راستی طی این چن سال چندباری ام به ایران اومدم 

حتی مشهدم رفتم

بعدازاینکه صهیونیست ها عموهام, فواد و جهاد رو به شهادت رساندند. بعدشم پدرم رو 

من چهارمین شهید از خانواده مغنیه هستم 

ما کم نیاوردیما لازم باشه بازم شهید میدیم 

بعد شهادت پدرم عماد ، رابطه تنگاتنگی با سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی پیداکردم بطوری که خیلیا  سید حسن نصرالله و سردارسلیمانی رو پدرای معنوی من میدونستن.

بالاخره 29بهمن ماه هم که تو یه بازدید از منطقه رد منودوستامو  از روییه گوشی  گرفتن و زدن

و درنهایت به آرزوم رسیدم .

البته خود صهیونیستها هم نمیدونستن که دارن جهاد رو میزنن وقتی بعدا فهمیدن خیلی خوشحال شدن

مزارم تو  در منطقه ضاحیه بیروت 

نمیتونید بیاید ولی همین که به یادم باشید کافیه.



  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۳)

سلام دوست شهیدم ☺
مرا درمیابید؟
کمکم کنید که مانند شماسفت شوم دراعتقاداتم😇
کاش مزارتون ایران بود و دلم ک تنگ میشدمیومدم پیشتون🙁🙁🙁
پاسخ:
از هر جای دنیا که دلتون رو روانه مزار شهید کنید برای آرامش روح کفایت داره
سلام شهدا براماهم دعاکنید، دعاکنید ادم شیم دستمونو بگیرید .کاش ماهم لایق شهادت میشدیم!:(

وبلاگتون قشنگه ولی چرا دیگه ادامه ندادین فعالیتتونو!
اگه میشه بخشی از وصیتنامه شهدا هم برامون بذارین ممنونم.

سلام رفیق عزیزم❤

خیلی دوست دارم 

دستمو بگیر رفیق التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">