مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مهدی جان شهادتت مبارک

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۴۸ ب.ظ

اردیبهشت را دوست دارم که پر از

 طراوت و تازگی است و آغاز عشق

 پاک میان من وتوست                                         

بینظیرترین هدیه ی خدا برایم ، وجود

 نازنینت بود وشهادتت بهترین ووالاترین 

تقدیر زیبای زندگیمان ،ای همسر آسمانیم

شهید مدافع حرم

  آقا مهدی قاسمی

چون گلی معطر وخوشبو میبوییدمت 

 تمیز وباطهارت وخوش پوش ؛همیشه

متبسم ؛ شاد وخوش صحبت وجذاب

وهمیشه آماده برای اطاعت از امر خدا

وگوش به فرمان رهبرمان حضرت آقا 

بودی 

هوشیاری و بصیرت را از تو می آموزم 

که فریاد «هل من ناصر » مولا را شنیدی 

و برای خوشنودی خدا ودفاع از اسلام 

ناب محمدی س ودفاع از حریم ولایت 

 جانفشانی کردی

وبرای رسیدن به لقا الله کنار یاران سفر 

کرده ی شهیدت لحظه شماری میکردی

  تومسیر ، پشت فرمان مداحی میکردی

 و با صدای قشنگت میخوندی که:

رفیقانم دعا کردند ورفتند....

مرازخمی رها کردند ورفتند....

وبا شور وحال باهم ادامه میدادیم ....

چشمانت سرخ و پر از اشک بود ولی ...

 میخندیدی ومیخوندی

توصورت قشنگت خیره میشدم ومیگفتم 

آقامهدی داری گریه میکنی یا میخندی؟

مهدی جان به خود میبالم که چندصباحی 

همنفس،همراه،همدل وهمسرت بوده ام

شبی که درخانه ی دلم پا گذاشتی پرتو

 نورایمان رادر چهره ی زیبایت دیدم

حرفهای دلنشینت چند جمله بیش نبود

احترام وجایگاهی که به پدر بزرگوارت

حاج آقا روح الله قاسمی  قائل بودی

 برایم تحسین برانگیز بود  

گفتی من راننده ی پدرم هستم وهرجا  

پدرم بروند من همراهشونم

همچنین کسب روزیه حلال که  معیار

 انتخاب من برای شروع یک زندگیه زیبا و

  بابرکت بود

 گفتی شغلم کشاورزی ودامداریه وتعدادی

 گوسفند دارم و باپدر و مادرم زندگی

 میکنم

 جامه ی سرخ شهادت چه برازنده ات

 است وچقدربه قامت رشیدت می آید

مهدی جان از آسمان چه خبر؟ دست ما

 اسیران قفس تن را بگیر که بی تو تاب

و توان دوریت رانداریم

ان‌شاءالله به زودی باهمرزمان شهیدت در

 رکاب آقا امام زمان عجل بیایید که 

جهان تشنه ی طلوع صبح ظهور‌است

  مهدی جان تولد دوباره ات مبارک

   مهدی جان شهادتت مبارک

ولادت شب تولد آقا صاحب الزمان عج

شهادت  شب تولد خانم زینب کبرا س

میلاد:۱۳۴۹    شهادت:۱۳۹۴ حلب سوریه

اللهم عجل لویک الفرج

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">