مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید مدافع حرم اسدالله ابراهیمی 

شهادت۲۷ خرداد ۹۵ پیکر مطهر دسته نیروهای النصره مانده 

لشکر فاطمیون محل شهادت معراته

خصوصیت اخلاقی شهید

 شهید بسیار متواضع بود، مهربان و بسیار بشاش و بذله گو و شادی بخش در خانواده و دوستان بود، فداکاری ایشون برای همه خانواده و دوستان خیلی دلگرم کننده و اطمینان بخش بود.

مخفیانه به خانواده های نیازمند و #محروم کمک میکرد یا از جایی تهیه میکرد.

پایه گذار حرکتهای فرهنگی بزرگی در جاهای مختلف بودند ولی اثری از نام خودشون نبود، از سال 74 که معاون فرهنگی پایگاه بسیج شد  شد، رو مسائل اعتقادی بچه ها کار کرد با روشهای جذاب، چون ایشون فعالیت گسترده و عمیقی در روشنگری فرهنگی و سیاسی به افراد زیادی از نسل ما در مسجد و جمع کثیری از بسیجی ولایت شناس بصیر و اثرگذار  تربیت کردند.

مهمترین ویژگی شهید اخلاص در تمام کارها و رفتارشون بود که همه دوستان، ایشون بسیار شجاع و باهوش و بابصیرت بودند، چه معرفت به امام و انقلاب و جهاد در 15 سالگی و چه معرفت به وظیفه بسیجی در دوران هجمه سکولارها در دوره بعد از جنگ آشنا کردن جوانان در مسجد با تفکرات امام، فرهنگ شهادت، روحیات شهدا، شناخت عمیق مفهوم ولایت فقیه، دشمن شناسی، تفکرات عرفانی سیاسی شهید آوینی، جریانات سیاسی، تاریخ انقلاب، مسائل روز، داشتن ملاک و میزان اسلام ناب برای شناخت حق و باطل، همه از عملکرد و نشر افکار عالی ایشون و جاذبه خاص شخصیت این شهید بود.

بانک اطلاعات شهدای مدافع حــــــرم

@Haram69 

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">