مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نامه ای از همسر شهید به همسر شهید

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ب.ظ


نامه ی همسر شهید مدافع حرم 

رضا کارگر برزی 

به همسر شهید محسن حججی

 نامه ای از همسر شهید به همسر شهید 

✨ درود و سلام به پیشگاه مطهر صاحب امر و زمان و حضور پیشوای متقیان و عروه الوثقای زمان سید علی خامنه ای و سلام و عرض تبریک حضور همسر گرانقدر شهید بی سر محسن حججی …

🔹وقتی پیام شهادت همسرتان را شنیدم بسیار بیقرار و دلتنگ شدم و نگران روحیه شما عزیز بزرگوار چندی پیش شنیدم جگر ،جگرگوشه ام ،همسر شهیدم در صحنه نبرد متلاشی شده و بر زمین ریخته 😔 دوباره خاطرات روزهای اول شهادت رضا بر من زنده شد و بیتابیهای آن روزها سراغم آمد …

یادم هست زمانی را که بر سر پیکر رضای عزیزم گفتم خدایا این قربانی  را از ما قبول کن …

یادم هست بر سر پیکر رضا گفتم خدایا شکرت که رضا به مقام عصمت رسید و عصمت به مقام رضا …

یادم هست گفتم "و ما رایت الا جمیلا " خوب یادم هست ولی گریه امانم را بریده بود …

یادم هست به رضا گفتم شهادتت را دوست دارم چون تو دوست داری و عاشق به خاطر عشقی که به معشوق دارد از معشوق میگذرد و من از رضا گذشتم و راضی به شهادتش شدم …

ولی همچنان بیقرار نیامدنش بودم بیقرار و نگران تا اینکه شهید شد … 🔹به من قول داده بود که سرش بریده نشود ،اسیر نشود و اگر شهید شد پیکرش سالم به دستم برسد و شد همان که قول داده بود…

🌷 ولی خود رضا از بریده شدن سرش و از عربا عربا شدنش هراسی نداشت

 جانب عاشقی را نگه داشت و گفت فقط به خاطر تو این قول را میدهم و از خدا میخواهم آنچه را که تو از من میخواهی …

رضا سه تیر خورد و من هنوز مرور میکنم لحظات شهادتش را…

احسنت بر شما که اینچنین استوار و محکم هستید احسنت بر شما که صبر زینبی را ترجمان شدید… ✨مبارکت باد این گونه شهادت که لیاقت و ظرفیت آن را داشتید…

همسر شهید رضا کارگربرزی (اولین شهید مدافع حرم استان البرز)  سپاس 

دلنوشته  همسر شهید  شهید کارگربرزی

https://cafebazaar.ir/app/io.soheil.isave/?l=fa

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">