مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


بسم الله

زینب دخترم!

پس از نزدیک به دو ماه وقتی در خانه ی بدون روح الله ات را گشودی با نوری که از داخل خانه ات به بیرون تابیده میشد حضور روح الله کبیر را که روح الله تو در مسیر وی گام گذاشته است،از خانه ات احساس کرد.

با توصیفی که از روح الله داشتی و گفتی در زمان نیاز با منطقی سرافرازانه برای چند ساعتی با موتور کار میکرد تا مفید باشد و لحظاتش را بیهوده از دست ندهد به یقین میتوان گفت روح الله پس از شهادتش هم تکیه گاه مطمئنی برای تو و الگوی ارزشمندی برای کسانی است که مجدانه برای یافتن روش صحیح زندگی تلاش میکنند.

چون با روح اللهی زندگی کردی که ارزش چادر را میدانست و غیر مستقیم و بسیار زیبا و دلنشین به تو گفت برای حفظ این چادر باید به سوریه برود تو هم با وجود سن کمت به درستی و با فراست فهمیدی که امروز باید در سوریه در مقابل دشمن تکفیری بایستیم تا فردا آنها در تهران مقابل ما نایستند،نکته ظریف و دقیقی که زن داخل مترو و حتی برخی مدعیان اهل سیاست هم از درک آن عاجزند.

این حق تو است که در فراق روح الله ابدی که هوشمندانه ، دقیق و اعتقاد محور آن را بر زبان آوردی اشک بریزی،اما آنچه که مخاطب تو را به وجد می آورد استخدام واژگانی بود که از آنها ایمان جاری بود و این نوید و بشارت را می داد که زینب روح الله ابدی به نیکی دریافته که عمر این دنیا هر چه هم دراز باشد سرانجام به پایان می رسد و دوران فراق به سر می آید و ایام وصل فرا می رسد.کلام و اعتقاد تو فریاد میزند که زینب روح الله ابدی قادر است با ایمانی قوی در مسیر روح الله گام بردارد تا  با انجام وظایف،سربلند و مفتخر روح الله ابدی را برای ابد باز یابد.

دخترم زینب با مدد صاحب اسمت زینبی و سرفراز زنده بمانی و با یاد روح الله سالهای سال در راه اسلام خدمت کنی.ان شاالله

تقدیم به راوی برنامه ملازمان حرم،همسر شهید روح الله قربانی

خانم گرمابدری

@shahid_ghorbani

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">