مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نحوه شهادت شهید مجید سلمانیان

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ


بسم رَبِّ الشُّهَدا

در کربلای خانطومان از آخرین نفراتی بود که از خط خارج شد...

تا آخرین ساعات مقاومت کرد...

موقع عقب نشینی داشت از خاکریز رد میشد که روی خاکریز یه تیر از پشت خورد و گفت یا زهرااا...

و با صورت از بالای خاکریز زمین افتاد...

 تیر خورده بود توی شش... و سینه اش خیلی خس خس میکرد و یا حسین و یا زهرا میگفت...

بهم گفت آب داری؟

گفتم نه...گفت پس جیب خشاب رو باز کن داره رو سینه ام سنگینی میکنه...

 جیب خشاب رو که باز کردم شروع کرد شهادتین گفتن...

گفتم شیخ مجید من میرم کمک بیارم ببرمت...

گفت نمیخواد... و لحظاتی بعد شهید شد...

پیکر مطهرش هم همونجا موند...

 شهید مجید سلمانیان


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱۶)

خداوند شیخ مجید رحمتش کنه وخدالعنت کنه کسایی که اذیتش کردن انشاالله اون دنیاجلوشونو بگیره 
پاسخ:
همیشه سخت ترین مطالبی که می خونم و می نویسم توصیف لحظات شهادت شهداست
بسم رب الشهداوالصدیقین 
السلام علیک یا حضرت زینب کبری س السلام علیک یاحضرت فاطمه الزهراس 
درو وسلام بر تمام شهدا.سلام بر شهید عزیزم برادر خوبم مجید 
مجید عزیز ای کاش لحضه شهادت آنجابودم  وای کاش آن تیر برقلب من میخورد 
به قول خودت شهادت لیاقت میخواهدوهرکس لایق شخادت نیست خوش بحالت که عاشقانه و پاک رفتی....اللهم لعن آل ابی سفیان..لبیک یا زینب کبری...خداوندا تورا به حضرت زینب س ظهور حضرت مهدی عج را برسان تا انتقام تک تک وقطره قطره خون شهدا را از تمام دشمان اسلام وخدا بگیرد الهی آمین...خوشا به حال آنان که عاشقانه به انتظار نشته و عاشقانه رفتند...یادشان باقی وپاک بر قلبمان خواهد ماند...مجید جان شفاعت ماروهم پیش بی بی زینب س کن...
پاسخ:
ان شااله
  • محمد مهدی صفایی بوشهری
  • بسم الله النور
    یادم هست شیخ مجید چه پرانرژی و غیرتی بود و چقدر به امر به معروف و نهی ازمنکر معتقد بود در روز13 فروردین سال 92 که شیفت حوزه بودم و ایشان جانشین عملیات آن حوزه بود از طریق بیسیم وبا رمز مراصدا زد و همینکه شناختمش انگار دنیایی را بهم داده بودند آمد و باهم به گشت زنی منطقه رفتیم توی مسیر همش از شهادت حرف میزد و میگفت میشه توی یکی از این ماموریتها شهید بشیم .گفتم من از خدامه ولی کو شهادت برای من !
    نگاه محکم و پرمعنایی کرد و گفت بخواهی میشود کی بهتراز ما
    بلی او خواست و خواستنه شد و رفت و من ماندم و کوله باری از خاطرات و غم فراغ دوست ...
    سلام لطفا تاریخ تولد و مشخصات فردی شهید رو درج کنید ممنون
    پاسخ:

    حاج آقا مجید سلیمانیان روحانی متولد سال 67 دوست داشتنی و زنده دلی بودند که سطح چهار حوزه علمیه را گذرانده و در دانشگاه و حوزه تدریس می کردند.

    روحانی شهید "مجید سلمانیان " استاد حوزه علمیه و دانشگاه در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری از شهرستان فردیس برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و در تاریخ 17 اردیبهشت ماه در منطقه خان طومان حلب، توسط تروریست ها تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد.
    یادش بخیر خیلی شوخ بود. سفرآمل بودم یکی از دوستان مشترکمان با شماره جدیدی عکسی ازاو برایم فرستاد وگفت شهید شده فکرکردم خودشهید باشماره ای ناشناس شوخی میکنه. اینترنت جستجوکردم متوجه شدم......
    پاسخ:
    چقدررر سخت ... خدا به دوستان و خانواده شهدا صبر بده ان شااله
    توفیق داشتم چند دقیقه ای قبل شهادت کنار ایشون در سنگر باشم.
    من زخمی بودم ودرد آمانو را برده بود شیخ  صدام کرد گفت بیا توسنگر ما.شروع کرد به لطیفه تعریف کردن و خیلی خوشحال بود.هرچند دقیقه بلند میشد و بلند شعار می داد .بهش گفتم شیخ امامت سفیده می‌بینمت میزننا.خندیدگفت من برای این امامه خیلی سختی و زحمت کشیدم می‌خوام خونیش کنم برا روی تابوتم.
    پاسخ:
    ممنون از بیان مطلبتون ... ان شااله اون دنیا شفیعتون باشن
  • محمود کیانی
  • عند ربهم یرزقونند.انشاالله که سفارش من گناهکار راهم به ارباب بکنه
    پاسخ:
    ان شاالله که شهدا دست همه رو بگیرن و نجات بدن.
    یادهمه شهداءگرامیباد..وچقدرراحت مسوولین پاروی خون شهدای عزیزوپاکمان میگذارند..این مفاسدواختلاسهاوبیعدالتیها روح شهداراآزرده میکند
    پاسخ:
    ان شاالله که شهدا خودشون راه رو به اونا نشون می دن و نجاتشون می دن.
  • غلام غلام زینب
  • از حضرت زینب بخواه یه نگاه به من بی لیاقت هم بندازه.
    در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند
    گر تو نمیپسندی تغییر ده قضا را.
    پاسخ:
    ان شالله نظر شهدا بر زندگی مان باشد.
    سلام و خدا قوت
    اجازه کپی از مطالبتون تو اینستاگرام و فضای مجازی رو میدین؟
    پاسخ:
    سلام علیکم. مانعی نداره . هدف معرفی و آشنایی با شهداست هرچه بیشتر بهتر. 
  • محمد سلمانیان
  • با سلام خدمت دوستان .ممنون از نظرات شما ولی خدا شاهد هستش مجید رو هنوز هیچکس کامل نشناخته. تمتم کارهاش تو شبانه روز واسه خدا بود و امام زمان رو میدید.و اخرش به ارزوش رسید.
  • عماد یوسفی برار
  • داش مجید حاج مجید حاج آقا مجید عزیز... چیذر بودیم یادش بخیر هم دوره درس و بحث حوزه... مارا فراموش نکنی... شفاعت پیش حضرت ارباب 😭😢😔
    پاسخ:
    سلام علیکم از خاطراتی که با شهید داشتید برایمان نقل کنید. مشتاق شنیدن هستیم

    شهید شیخ مجید سلمانیان یک ماه رمضان برای امر تبلیغ در روستای ما بود الآن هم خیابان اصلی روستا بنام ایشان هست دنبال آدرسی از خانواده ایشان هستیم دوستانی که اطلاع دارند با این شماره تماس بگیرید ممنون میشم ۰۹۱۷۳۸۱۹۵۷۷
    پاسخ:
    سلام علیکم. ان شالله که  بتونید از خانواده شهید نشانی پیدا کنید.
  • یوسف ناصری
  • شهید مجید سلیمانیان 

    مردم روستای جهادآباد از شهرستان منوجان استان کرمان این افتخار رو داشتن که سه سال که این شهید بزرگوار برا تبلیغ آمده بود میزبان ایشون باشن بسیار ولایی و متکی به ولایت فقیه بودن 

    سلام آقا مجید دست من راهم بگیر به حق بی بی زینب

    من دلم خیلییییی تنگ حاج مجید میشه با این که قبل از شهادتش ندیده بودمش و نمیشناختمش من بی آبرو کجا این شهید عزیز 

     

    شرمنده ام به خدا یا نرجس خاتون به حق این ماه شعبان نذار شرمنده امام زمان و این شهید بشم التماس میکنم نمیخوام او ن دنیا سرم پایین باشه یا زهرا خودت به داد من برس 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">