مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

هردو خادم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بودیم

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴ ب.ظ

 همسر شهید مصطفی نبی لو نوشته اند:

اگر خداقبول کنه هردو خادم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بودیم دفعه ی آخر که برای خداحافظی رفتیم حرم، وقتی برمیگشتیم به ما گفت دفعات قبلی خودم کار روخراب کردم عزیز!

 گفتم چرا؟

 گفتن چون همیشه موقع خداحافظی میگفتم یا حضرت معصومه(س) من را یه دوماهی قرض بده به حضرت زینب(س) برم نوکری خانم رو کنم...

ولی اینبار از حضرت خواستم من رو ببخشه به حضرت زینب(س) منم خندیدیم گفتم خب چه فرقی کرد گفت اینها دریای کرم هستن چیزی روکه ببخشند دیگر پس نمیگیرند...

عزیزترینم چقدر با دل پاک ازحضرت درخواست کردی تو رو ببخشه به حضرت زینب(س)چون دقیقا روز شنبه که روز خدمتمون به کریمه اهل بیت علیها سلام بود بخشیده شدی به حضرت زینب(س)...

@MolazemanHaram69


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">