مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

همیشه میگفت دعا کنید منم شهید بشم....

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ب.ظ


شهید مدافع حرم هادی شجاع

مادر این شهید میگوید: پدر مادرم از نسل پاکان،مادربزرگم سادات علوی بودند،عشق امام حسین از همان کودکی در جانمان امیخته شده بود،هرگاه زیارت عاشورا میخواندم وقتی به این آیه"به ابی وانت وامی"می رسیدم میگفتم یا امام حسین جز پدرو مادرم فرزندانم هم فدای تو با این دیدگاه پسرم هادی را بزرگ کردم واز عشق اهل بیت برایش لالایی ها خواندم واو همیشه میگفت دعا کنید منم شهید بشم....

خداوند 3فرزندبه من عنایت کرده بوده،من همسر از نوکران اهل بیت بودیم و در این مسیر فرزندانمان را نیز باخودمان همراه کردیم هادی فرزند اول مابود از کودکی در مساجد وحسینه هافعالیت داشت از ابتدا با خدا ونماز بود  از اول راه خدارا شناخت من همیشه از خدادمی خواستم فرزندانم کنیزان ونوکران اهل بیت باشند از7ساله تا80ساله همه هادی را به نیکی میشناختند،همسرم و برادرش درجبهه حضور  داشتندواین باعث شد که پسرم از کودکی با دفاع از دین وناموس خوبگیرد

هادی فوق دیپلم نقشه کشی بود وقتی به سن انتخاب شغل رسید پاسداری را انتخاب کرد ومن خوشحال بودم که راه پدرش را ادامه می دهد وقتی هم که جذب سپاه شد نورانیتش چندین برابر شد دیگه هم دعایش این شد بود که شهادت نصیبش شود.......

مدیون شهدا"

پسرم هر وقت برنامه روایت فتح را نگاه میکرد میگفت مامدیون خون این شهدا هستیم...

عاشق فیلم شهید بابایی بود واهنگ شهید گمنام سلام را دوست داشت ومیگفت شهید که شدم این اهنگ را برایم بگذارید که این هم شد.

سلام بر "زینب"

از دختر همسایه برایش خواستگاری کردم ومهر امسال عروسیش بود،10روز از عروسشیش گذشته بود که به ماموریت برای دفاع از حرم بی بی زینب راهی شد وبعداز چند روز به ارزویش رسید و وقتی پیکر تازه دامادم  مواجه شدم که تیر به پشت وگردن وپهلوهایش اصاب کرده بود،حالم دگرگون شد مثل حال همه پدر ومادرها مویه میکردم اما قشنگترین حرفم این بود که"مادرم سلامم را به خانم زینب برسان و شفیع ماباش.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">