مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

یک شب دیدم ابوالفضل (شهید ابوالفضل راه چمنی) طوری راه می رود که انگار کمر درد دارد. بهش گفتم: چی شده؟ گفت: چیز خاصی نیست. ان شالله خوب میشه. فقط ناراحتم از رسیدگی به کارهای بچه ها و عملیات جا بمونم! کمی کمرش را ماساژ دادم. دوباره پاپیچش شدم که چرا کمر درد گرفته است، بالاخره قفل زبانش شکسته شد و گفت: بچه ها در خط نیاز شدیدی به مهمات داشتند؛ بعلت خطرناک بودن منطقه، کسی زیاد راغب نبود کمک کند. خودم به تنهایی چند جعبه مهمات را زیر تیر و ترکش جابجا کردم و بردم خط. به خاطر همین کمر درد گرفتم. با خودم گفتم هنوز هم شهید همت پیدا می شود؛ خودش فرمانده است و جعبه مهمات می برد!

شادی روح شهدا و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت صلوات🍂

راوی همرزم شهید

منبع : ڪانال خـاڪـےها
telegram.me/joinchat/AtQMXTwpQdo8yChf_PrD7g

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">