مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فاطمه جان سلام
بابا جان! خیلی دوست دارم ، درسهایت را مرتب بخوان وبه حرف مادرت گوش کن.

نماز و حجاب یادت نره ، یادت نره که وقتی چادر به سر میکردی خوشگل و ناز می شدی، همیشه به یادت هستم ، تو هم به یاد من باش باباجونی
وصیت شهید به دختر هشت ماهه خود
ریحانه خانم سلام
همیشه بهت می گفتم قربونت بشم بابایی . حالا وقتی بزرگ شدی و تونستی بخونی و بنویسی ، بدون که تو رو هم خیلی دوس دارم . سفارش هایی که به آبجی بزرگت کردم رو فراموش نکنید

جهت آرامش دل خانواده شهدا صلوات

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

  • خادم اهل بیت (ع)
  • لطفا اگه کسی از این شهید بزرگوار عکسی داره برامون ارسال کنه
    اجرکم عندالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">