مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وصیت نامه شهید سعید علیزاده:

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۲۷ ب.ظ



«بسم الله الرحمن الرحیم

ما را مدافعان حرم آفریده اند،

اصلا برای پاره شدن آفریده اند

اینجانب سعید علیزاده در صحت و سلامت جسمی و عقلی عازم سفری هستم به رسم مسلمانی. خیلی وقت بود نفس کشیدن در این هوا برایم سخت شده بود، هوایی پر از ریا، نفاق، دورویی و دروغ که برای کمال و رسیدن به معبود راهی جز رفتن نیست که اگر بمانی اسیر نفس می شوی.

خسته شده ام از نشستن بر جا وقتی روز به روز خبر شهادت دوستان و هم لباسی هایم به گوشم می رسید تا امروز که این مجال فراهم شده است.

از همه ی کسانی که در طول این ۲۶ سال برایم زحمت کشیده اند، از همین جا از همه ی آنان حلالیت میطلبم، از دوست و رفیق و نارفیق و همه ی افرادی که به گردن آنان حقی دارم.

از مادرم می خواهم در نبود من بی تابی نکند و بداند جان بی ارزش من نثار دفاع از حرم خانم حضرت زینب (س) شده است و در برابر خبر شنیدن شهادت من همچون حضرت زینب (س) صبوری کند.

کوچک تر از آن هستم که کسی را نصیحت کنم اما همه را به صداقت، محبت و پرهیزگاری دعوت میکنم و از آنان میخواهم فریب مال دنیا را نخورند که این مال فناپذیر است.

امیدوارم حضرت زهرا (س) عنایتی کند تا به هدفی که از ورود به سپاه داشته ام آن هم تنها خواستن شهادت از خداوند بود، نائل آیم .

هر چه را خواستم از فضل تو گیرم آمد،

مانده بی سر شدنم در ره زینب جانت

با آرزوی شهادت سعید علیزاده 

۱۳۹۴/۷/۱۵ ساعت ۱۵»

منبع:

@kamali_modvari

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۲)

داداش سعیدم سلام
تو که رفتی داداش تو که نفس کشیدن واست سخت شده بود داداش رفتی از اینجا بگووو من چیکار کنم داداش 
داداش تو که پروازتو کردی بگوو من تو این قفس چیکار کنم 
داداشی کمکم کن راهمو پیدا کنم داداشی تو رو خدا کمکم کن واسم دعا کن 
داداشی رفتیو خیلیا رو هوایی کردی هعیییی 
سفارش ما رو پیش خانوم حضرت زینب کن داداشی میدونی که غریبم هوامو داشته باش .....
پاسخ:
ان شااله شفیع هممون باشن ...
جامونده نمی مونیم ...
داداش سعید برامون دعا کن که نفس کشیدن تو این دنیای خاکی سخت شده...
قرار این پنج شنبمون ....
پاسخ:
سر قرار نیامدی ... و قرار از دل من رفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">