مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ولایتمدار باشیم

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ب.ظ


پیام شهدا را به خاطر بسپاریم

علیرضا ذوب در ولایت بود.تمام حرفش این بودکه ما نمیگذاریم رهبر و اماممان تنها بماند.بصیرت و ولایت‌پذیری او از خانواده مجاهد و انقلابی‌اش نشئت می‌گرفت که در آن رشد پیدا کرده بود.

در هر مقطعی در میدان مبارزه با معاندین و مخالفین نظام و انقلاب اسلامی و ولایت حضور فعال  داشت.چه در زمان فتنه داخلی و چه در زمان دفاع از حریم ولایت و مرزهای اسلامی.

در زمان فتنه 88 تمام قد در دفاع از نظام ایستاد.در زمان اغتشاشات چندین بار مورد حمله قرار گرفته بود.یکبار از روی پشت بام یکی از مغازه ها در نجف آباد ، بطری شیشه ای شکسته ای را سمتش پرتاب کرده بودند که به زیر گلویش اصابت کرده و جراحت عمیقی برجای گذاشته تا حدی که تمام لباسش آغشته به خون شده بود.اینقدر از بدنش خون رفته بود که بی نهایت تشنه شده بود و جرعه ای آب برای نوشیدن در اختیار نداشت ولی به یاد روز عاشورا لحظه ای حضورش کم رنگ نشد و دلاورانه ایستاد تا آتش فتنه را فرونشاند. در ظهر عاشورا در جلوی مسجد جامع هم یکی از اغتشاشگران از بین عزاداران حسینی یک زنجیر سمت او پرتاب کرده بود،که دندان جلویش شکسته شد ؛ ولی به رسم ولایت مداریش تمامی این حوادث را پشت سر گذاشت تا کسی ولایت را بی سرباز و عمار نخواند...

شهید مدافع حرم علیرضا نوری

نقل از همسر

سبک زندگی شهید

قرارگاه فرهنگی مذهبی :

شهـــــــ علیرضا نوری

https://t.me/joinchat/AAAAAD15xHpeN38X-4j-Dw


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">