مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پیاده روی اربعین

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۸ ب.ظ


شهید رضا دامرودی 

چند روز قبل از رفتنش  گفت من برا پیاده روی اربعین با چند تا از بچه ها هماهنگ کردم گفتم اسم منم بزارن تو لیست...

گفتم شما که معلوم نیس کی برگردی از سوریه

مگه قرار نیس دو ماه اونجا باشین؟

گفتش آره خب شایدم زودتر برگشتیم

اینو گفتم که بدونی اربعین خدا بخواد کربلام...

گفتم خوشبحالت..

ان شاالله

گفتش ان شاالله بعد عید همه با هم میریم.هوا یکم بهتره بشه بخاطر نیایش چون ممکنه اذیت بشه 

بعد عید سه تایی میریم...

خیلی خوشحالم میکرد با این حرفاش

من به همه حرفاش اعتماد داشتم

محال بود کاری رو بگه و انجام نده

شهید رضا دامرودی 

اولین شهید مدافع حرم سبزوار

نقل شده از همسر شهید

کانال شهید دامرودی

https://telegram.me/joinchat/Cdbj5ECkj1TQtvu_n9G3HQ

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">