مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

گفتگو با خانواده شهید امیر سیاوشی

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ

بی خبر رفت اما راضی هستیم"

بخشی از صحبتهای پدر و مادر شهید امیر سیاوشی:

به ما گفته بود که قرار است برای مأموریت‌کاری به هند برود، اما وقتی خبر شهادتش را شنیدم برخی تصور کردند که ما از رفتنش ناراضی بوده‌ایم یا اینکه امیر باید از پدر و مادرش حلالیت می‌طلبید.» حاج خانم حرف هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «‌من مادرم، مگر می‌توانم از فرزندم کینه به دل بگیرم. امیر به من و پدرش نگفت که نگران‌مان نکند، اما به همرزمانش گفته بود که مادرم خودش درک می‌کند. وقتی نخستین تماس را گرفت، از صدایش فهمیدم که به مأموریت‌کاری نرفته است. هرچه می‌گفتم کجایی؟ جواب درستی نمی‌داد و فقط می‌گفت جای من خیلی خوبه، فقط برام دعا کن.» پدر شهید در ادامه می‌گوید: «چه سعادتی بالاتر از اینکه فرزندمان در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید. من و مادرش از این بابت خدا را شکر می‌کنیم. چراکه از نیت قلبی امیر که دفاع از حرم بود مطمئن هستیم. تصورش برایمان غیر‌منتظره نبود. وقتی خبر ناامنی‌های سوریه را می‌شنید، خیلی به هم می‌ریخت.»

منبع:

@shahid_amir_siavoshi

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">