مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

گفتگو با پدر و مادر شهید عدالت اکبری

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۲۵ ب.ظ



شهید مدافع حرم صادق اکبری

کمیل یا صادق عدالت اکبری مربی تخریب دوره های تکمیلی بسیج و عضو یگان عمار؛  متولد 2 اردیبهشت 67 با حضور مستشاری در جبهه حلب در تاریخ 4 اردیبهشت 95 و همزمان با شب وفات حضرت زینب (س) به مقام رفیع شهادت دست یافت. پیکر مطهر شهید روز گذشته از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی وارد تبریز شد و صبح امروز با حضور با شکوه مردم غیرتمند و ولایتمدار تبریز بر روی دست هایشان تشیع و در جوار شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای وادی رحمت آرام گرفت.

پدر معزز شهید :

حفظ انقلاب و دفاع از حریم اهل بیت(ع) هزینه می خواهد؛ همه چیز پول نیست گاهی اوقات برای آرمان ها و حفظ دستاوردهای انقلاب و اسلام باید از جان هزینه کرد.

زندگی صادق به معنی کلمه آمیخته با شهدا بود، انس عجیبی به ویژه با شهدای مدافع حرم داشت، تا جایی که در روز پدر قبل از اینکه با من تماس بگیرد با پدر شهید حامد جوانی تماس گرفته و روز پدر را به ایشان تبریک گفته بود.

صادق خودش پیکر شهدای مدافع را از فرودگاه تحویل می گرفت، برنامه هایشان را خودش اجرا می کرد و بعد از تدفین خیالش راحت می شد؛ برای همین وصیت کرده بود که اگر شهید شد در کنار مدافعین حرم تدفین شود.

ین نشان می دهد که انتخاب صادق آگاهانه بود، می دانست در چه راهی قدم می گذارد و چه سرنوشتی خواهد داشت، همه ما روزی به دیار باقی خواهیم رفت خوش به سعادتش که خودش راهش را انتخاب کرد.

صادق خودش کبیر بود و به سنی رسیده بود که بتواند تصمیم بگیرد، در ثانی اگر قرار است هر کس جلوی بچه اش را بگیرد پس چه کسی باید از اسلام دفاع کند؟ جلوی دشمنان چه کسی بایستد؟ دل رهبر را چه کسی شاد کند؟

مقام معظم رهبری با اتکا به ما مردم صحبت می کند ومی گوید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اگر ما رزمنده ها محکم باشیم حرف رهبر برّنده خواهد بود.

صادق تا زمانی که در منزل من بود، پسر من بود اما اینک که در راه دفاع از آرمان های اسلام به شهادت رسیده متعلق به جهان اسلام و مردم است؛ از این به بعد پاسداری از شهید و راه شهید به عهده شما مردم است. شما ها بخاطر من که به اینجا نیامده اید بخاطر شهید آمده اید، اگر هم به من عزت می دهید بخاطر اوست!

وقتی که  ایشان می خواست همسرش را انتخاب کند تنها شرطی گذاشت این بود که همسرش سیده باشد؛ به دنبال هیچ چیز دیگری غیر این شرط نبود و البته زندگی بسیار شیرینی هم داشتند و بالاخره به  آرزوی دیرینه اش رسید.

صادق عاشق ائمه (ع) وعاشق ولایت بود، به من می گفت بابا با حسین (ع) گفتن و زینب(س) صدا زدن چیزی نمی شود؛ اگر ما الان کمی دیر بجنبیم دیگر خبری از حرم و زینب نخواهد بود ما باید حضور یابیم! یعنی هم شعار داد هم عمل کرد اما خیلی ها هستند که شعر می دهند؛ اما در مقام عمل عقب نشینی می کنند.

 صادق را با نام کمیل در سوریه می شناختند، خوش به سعادت شهیدان که آگاهانه راه شان را  انتخاب کردند، خوش به حال پسرم که از من سبقت گرفت.

 از لحظه ای که رفته بود من خودم را برای شهادتش آماده کرده بودم و می دیدم که چگونه با اشتیاق می رود؛ جسم او در کنار ما بود اما روحش حضور نداشت.

مادر معزز شهید:

صادق متعلق به من و پدرش نبود،: پسرم به دنیای اسلام تعلق داشت و در راه حراست از وطن و آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کرد.

 از خداوند می‌خواهم این قربانی راه اهل بیت(ع) و حضرت زینب(س) را از ما قبول کند؛ صادق برای مادرش همچنان زنده است و مطمئنم در این جمع حضور دارد.

صادق که رفت اما خود و همسرم فدای یک تار موی رهبر معظم انقلاب می‌شویم، با لبخند امام خامنه‌ای خواهیم خندید و با غم‌هایش غمگین خواهیم شد.

کانال شهید محمود رضا بیضایی


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">