مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سلام 

با اجازه از دوستان می خواهم خاطره ای از آشنا شدن با این گروه معنوی و مذهبی که الان هستم رو بگم

یادمه شهید هر موقع مراسم یا دعوتی تو فامیل بود یک جای خلوت پیدا می کرد سرش گرم تایپ بود من هنوز از این گوشیها نداشتم خلاصه عیدی   کارخانه  رو  دادن و... اردیبهشت  سال 93 

دیدم مرتضی سخت مشغوله گفتم حاجی چیه دیدم تو این گروهه مطلب میزاره داد خوندم گفتم منو عضو کن 

گفت باید دلت صاف باشه هر موقع هوایی شدی فیلتر شدی باشه

خدا رحمت کنه مجروح شد موقع شصت دستش بود دیدم گفت قبول شدی عضوت میکنم آخرین باری که با هم  بازی کردیم نوروز 95 بود آخه هرسال عید جمع میشدن فامیل دور هم باشگاه هم با من تیم درست کردیم فرمانده تیم ما بود گفتم حاجی من دروازه تو که  مدافع حرم هستی اینجا هم دفاع باش گفت نه من دروازه بانشونم دمش گرم وایستاد دروازه از اونجا تا حمله گل زد گل کاشت با اون پهلوی مجروح 

یادت بخیر دلاور دیگه بازی بدون تو صفا نداره ابو علی

حلالم کنید دلم گرفته بود روز عیدی

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">