مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

یقین پیدا کردم خیلی موندنی نیست

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ


 به روایت دوست و همرزم شهید حسین قمی

شب ها نماز شبش ترک نمیشد و روزها تو عملیات روزه بود،  چند شب بود که نخوابیده بودیم، گفتم حسین بیا یه عکس بگیریم نور بالا میزنی، فردا شهید میشی ؛ گفت بادمجون بم آفت نداره ولی بیا عکسمونو بگیریم!

 شب بعدش به شوخی بهش گفتم دیشب به امید اینکه شهید میشی باهات عکس گرفتم، چقد خودمونو به زحمت انداختیم و شهید هم نشدی!

لبخندی زد و گفت نگهش دار به دردت میخوره،این حرفش آتیش به دلم زد. گفتم حسین خدا نکنه یه روز عکس ها رو ببینیم و دوستامون رفته باشن و ما جاموندیم. بازم یه لبخندی زدو و یقین پیدا کردم خیلی موندنی نیست.

فقط حسین می دونست این عکس چقد به دردم میخوره.

حالا ما موندیم و جای خالی دوستان توی عکس.

شهید مرتضی حسین پور

ملقب به حسین قمی

@modafeonharem

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">