مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ابوعلی هیچوقت از خاطرمون نخواهد رفت ... هیچ‌وقت ...

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۵۶ ب.ظ


بسمِ رَبِّ الشُّهَدا وَالصِدّیقین

بدون مقدمه...

خیلی خوب یادمه دیدار اولم رو با ابوعلی(مرتضی‌عطائی) ...

یادش بخیر چه زود گذشت...

هنوز صداش تو گوشمه که گفت تو شبستانم بیا زیر ساعت...

سلام دلاور...

و...

خوب یادمه... حرفاش... 

قبل دیدنش با خودم می‌گفتم نکنه ابوعلی شخصی‌باشه که به دلم ننشینه...

نکنه چهرش و اخلاقش دلچسب نباشه...

راستیتش همیشه فقط صداشو شنیده بودم ...

صدای معروف و دلچسبش...

با اون خنداهای نازش...

آرزوم بود صاحب صدا رو ببینم...

وقتی دیدمش...

انگار که گمشدم رو پیدا کردم...

چون خیلی وقت بود تشنه‌ی دیدار با یارم یعنی «سیدابراهیم(مصطفی صدرزاده)» بودم...

و بعد سیدابراهیم همه‌ی نشانه های اون شهید رو تو ابوعلی پیدا کرده بودم...

سیدابراهیم برای من یک راه بود و مصطفی صدرزاده یک نشانه از طرف خدا...

بعد آشنایی با ابوعلی راه گمشده‌ام رو دوباره از نو ‌پیدا کردم...

راهی که خیلی وقت بود برای من کم رنگ شده بود و دوباره دنبال نشانه هایی از اون بودم تا بتونم ازنو، ادامش بدم...

ابوعلی رو اگر بخواییم در چند کلمه توصیفش کنیم:

مهربان، با محبت...

بااخلاص، باایمان، باتقوا...

خاکیه خاکی...

پاکِ پاک...

خوش سیما...

ابوعلی، شهید زنده ای بود که ماها مدتی سعادت این رو داشتیم که باهاش همکلام و سخن باشیم...

دوباره یک راه(ابوعلی) و یک نشانه(مرتضی عطائی) برام ایجاد شد...

انگار خدا می‌خواست یه بار دیگه بنده های خوبشو به رخ ما بکشه...

بعد شهادتش، باور اینکه شهید شده خیلی سخت بود...

باور اینکه دیگه همچین شخصی کنارمون نیست...

باور اینکه دیگه کسی تو گروه و کانال بالاسرمون نیست...

اما بعد مراسم تدفین و‌تشییع،‌ ابوعلی کاری کرد به خودم بیام...

دیگه خبری از اشک و غم و اندوه در کار نبود... 

هر چی هم تلاش می‌کردم اگر هم گریه و غمی بود به حال خودم بوده... به خاطر جاماندگی... 

بعد تشییع، حس اینکه قبلا ابوعلی فقط در یک جا حضور داشت رو داشتم ولی الان

ابوعلی، تو همه جا حضور داره...

و حضورش به شدت و پررنگتر داره احساس میشه...

خیابون ... کوچه ... خونه... سرکار... پارک...

تو موبایلا... تو کامپیوترا...  تو پروفایل تلگراما... تو اماکن مقدس زیارتی ... 

و ...

همه جایِ همه جا، حضورش پررنگتر و واضح‌تر از قبل داره احساس میشه...

ابوعلی آدم بزرگی بود و هست که تا آخر عمرش گمنام بود...

و الان،

خوشنام و سرافراز...

ابوعلی هیچوقت از خاطرمون نخواهد رفت ...

هیچ‌وقت ...

با استواری بیشتر و محکمتر از قبل راهشو ادامه خواهیم‌داد....

انشاالله با ظهور امام زمان(عج) دشمنان تشیع و اسلام ریشه کن خواهند شد...

وعده ما نابودی اسرائیل

و این ظهور به زودی زود... با خون این شهیدان عزیز زودتر تحقق خواهد یافت....

و من الله توفیق

سیدمرتضی

س_م_ک_ص

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">