مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

به آرزویی که برایش یک عمر تلاش کرده بود رسید؛

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۰۲ ب.ظ


شهید مدافع حرم محمد علی خادمی

عشق حضرت زینب(س) از همان روزهایی که هیچ خبری از جنگ در سوریه نمایان نبود در وجودش شعله  می کشید.خواب هایی که می دید و عشقی که به نام زینب برای نام گذاری دخترش داشت نشانی از این محبت سرشار بود.وقتی جنگ شروع شد،برای رفتن هر کاری می کرد و تصمیمش را گرفته بود؛ تا آنجا که خودش را مهاجر افغانستانی جا زد و گفته بود هیچ خانواده ای در ایران ندارد.سرانجام راهی سوریه شد.به خاطر اخلاق خوبی که داشت باعث خنده خانواده بود.در آن مدت هم نتوانست خیلی دوام بیارد و می گفت:اگر شیعه بداند در سوریه چه اتفاقی می افتد و چه خبر است خودش با پای پیاده راهی سوریه می شود.

محمد علی خادمی به آرزویی که برایش یک عمر تلاش کرده بود و خودش را برایش ساخته و آماده کرده بود رسید؛ به دلیل اینکه گفته بود مهاجر و بدون خانواده است؛از وقت شهادتش تا خاکسپاری مدتی طول کشید،هرچند که قبل از قطعی شدن خبر شهادت همسرش خواب شهادت را دیده بود.

 @Agamahmoodreza

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">