مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وصیت نامه ی شهید مجید قربانخانی

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ


بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام عرض میکنم خدمت تمام مردم ایران 

سلام میکنم به رهبر کبیر انقلاب و 

سلام عرض میکنم به خانواده عزیزم 

امیدوارم بعد از شهادتم ناراحتی نداشته باشید و از شما خواهش میکنم بعد از مرگم خوشحال باشید

که در راه اسلام و شیعیان به شهادت رسیدم.

صحبتم با حضرت امام خامنه ای ,آقا جان گر صد بار دگر متولد شوم برای اسلام و مسلمین جان میدهم

واز رهبر انقلاب و بنیاد  شهدا و سپاه پاسداران و همین طوربسیج خواهشمند هستم که بعد از به شهادت رسیدن من ,هوای خانواده ام را داشته باشید.

والسلام و علیکم و الرحمة الله و برکاته

وصیت نامه ی اصلی من دست دوست عزیزم حاج مسعود می باشد.

رقیه جان

بر سینه میزنم که مبادا درون آن 

غیر رقیه خانه کند عشق دیگری

https://telegram.me/joinchat/BiJB-T51ZFonOjO8RdEtCw

Ravayate_Fath

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱۰)

سلام داداش مجید.خیلی دوستت داریم. برامون دعا کن که جا نمانیم...
پاسخ:
مـــن و دلتنــگی و جا مــاندن از این قــافــلـه هــا
درد دارد غـــم هـر روزه ی ایــن فـــاصـلــــــه هـا
حاج مجید بچه های محل دلتنگتیم داداش دارم راهی میشم تورو به 3ساله قسمت میدم واسه منم یه جا خالی نگه دار در جوار رقیه خاتون
پاسخ:
بعضی وقتا انقدر نوشته های مخاطبین خالصه که می مونم چی بنویسم ...
دعای ما هم بکن تا مثل شما شجاع باشیم
پاسخ:
ان شالله که در راه شهدا باشید
  • منم سرباز گمنام امام زمانم هستم اینو دلم می خواد😭اما ایا هستم ای کاش باشم😭
  • برای منم دعا کن برادرم، پسرم تازه دنیا امده در زمان بارداری که ۳ ماهه بودم  و من نمیدونستم پسره یا دختر در خواب شهدا را دیدم و گریه کردم ندایی امد پسر تو هم در ۲۰ سالگی شهید مدافع حرمه برام دعا کن که پیش خانمم سرافکنده نباشم
    سلام داش مجید . برامون دعا کن که در رکاب اقامون شهید بشیم. یا علی.
    پاسخ:
    ان شاالله خداوند به درجات این شهید بزرگوار بیافزاید.
    سلام داداش مجید عزیز
    این روزها سخت محتاج دعای شما هستم.کاش به دل عزیز من هم نگاهی کنی تا راهش پیدا کنه
  • حمید اقامیرزایی
  • سلام داداش مجید. امیدوارم خانم رقیه منم به عنوان ور دستش قبول کنه. امیدوارم روزی بیاد که پشت سره منم بگن یه شب حالش عوض شد و خانم رقیه حالش رو عوض کرد و دیگه اون ادم سابق نشد و رفت و دیگه برنگشت
    من کمتر از یک روز است که اطلاعاتی در مورد این شهید فهمیده ام اما به حالش غبطه می خورم . خوشا به حالش که به مقصودش رسید
    من هم از دسته جامانده های غلغله عشقم😢😢😢😢

    خوشا به سعادتت داداش مجید برای این تحول بزرگ وعاقبت بخیری درزندگیتون..انشاءالله حضرت رقیه شفاعت کننده مون باشن. 
    خوشا به سعادت برادر وطن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">