مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

زندگی نامه شهیداحمد محمد مشلب

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ب.ظ


شهیداحمد محمد مشلب

اسم جهادی:غریب طوس

اسم مادر:سلام بدرالدین

شهرستان:نبطیه محله ی السرای سکونت میگزید

سن او ۲۱سال وتاریخ تولدش:۱۹۹۵/۸/۳۱میلادی

تاریخ شهادتش:۲۰۱۶/۲/۲۹

که باتوجه به تاریخ هجری قمری ۱۹ جمادی الاول۱۴۳۷

محل شهادتش:تل حمام روستایی در جنوب حلب

درجه علمی اش :فارغ التحصیل هنرستان امجاد است 

نفرهفتم درلبنان ورشته اش تکنولوژی اطلاعات (انفورماتیک)است

آرامگاهش:محل شهدای شهر نبطیه است

شهید احمد محمد مشلب از دوران کودکی با عشق به اهل بیت در خانواده اش که منشأ این عشق به اهل بیت از آن هاست وبابخشندگی ومحبت تربیت شد وخوگرفت

در راه اسلام ناب محمدی گام برداشت واز نو نهالان تابزرگان را با حضرت مهدی (عج)آشنا کرد.

وصیت ایشان به تمام زنان این است که:عبا (چادر)است او می گوید عبا مدل است و اولین زنی که صاحب عبای زنانه است حضرت زینب(س)بود

او اینگونه بود وهمیشه عبا روی سرش قرار داشت ولی حجابی که الان میکنیم وچیزهایی غیرمعلوم است

مهم ترین مسئله این است که دختران وزنان حجاب خود را حفظ کنند.

ودختری که بیرون می آید وبه صورت عادی وبدون زینت در برابر دیدگان مردم برود و نگاه هایش 

را به زمین بدوزد واحترام حجاب وعبایش را نگه دارد.

از وصیت هایش این است که :خدا توراکمک کند ای امام زمان! ماانتظار او را نمیکشیم او انتظار مارا میکشد  ووقتی خودمان را درست کنیم واصلاح کنیم بعد ساعاتی ظهور می کند.

میگویند مردم به خاطر 500دلار  به احزاب و به خاطر بیکاری وجهالت می گرایند درحالی که شهیداحمد مَشلب نفرهفتم لبنان در رشته ی تکنولوژی است وچیزی از نیازهای دنیا را احتیاج نداشت وهمه چیز در اختیار داشت وهرچیزی که میخواست در اختیار داشت و چیزی که او را به سوریه کشاند کرامت وغیرتش بود که در بسیاری از دنیا آن را نمیبینیم.

  • خادم اهل بیت (ع)

احمد محمد مشلب حزب الله

نظرات  (۲۰۶)

عاشقتم احمد محمد
خدا رحمتت کنه
پاسخ:
چندی پیش یکی از خوانندگان محترم وبلاگ زندگی نامه این شهید بزرگوار خواسته بودن که به لطف خدا و عنایت شهید خوشبختانه این مطلب به دستمون رسید
تاآخرین نفس  راهت را ادامه میدهم ای شهید..
پاسخ:
ان شااله...
راهشان پررهرو باد...
خیلی ممنون ز مطلب مفید وپر کاربرد تون
خیلی عالی بود 
ایشان بااین که یه بچه پولدار بودند ولی همه چیز رها کردند و به سوریه رفتند 
پاسخ:
عشق به اهل بیت پولدار و فقیر نمی شناسه
سلام ایشون یک بچه کشاورز بوده
سلام احمد جون تولدت مبارک انشاءالله در کنار خدا تولدی به یاد ماندنی وپر ازعشق داشته باشی 
ایشان در 9شهریور بدنیا امدند
پاسخ:
ممنون بابت تاریخ شمسی تولدشون
سلام چرا از پدر شهید اسمی آورده نمی شود.

پاسخ:
اگر مطلع هستین خوشحال میشیم بیان بفرمایین
واقعاامیدوارم که ناامیدشون نکنیم                        روحت شاد با غیرت...
پاسخ:
ان شااله ... خودشون کمکمون کنن
  • حضرت عباسیم
  • غیرت ب این میگن،دمت گرم داداش احمد،درودب شرفت
    پاسخ:
    اینها شیربچه های حیدر کرار هستن
    جهاد ادامه دارد
    پاسخ:
    تا ظلم و جور و ستم در این دنیا باشه ، مسلمون ساکت نمیشینه
  • مدافع چادر
  • اشک آدم در میاد ...
    مطمئن باشید که تا جان در بدن داریم از مدافع چادر بودن دست نمیکشیم...
    ما آماده ایم ...
    پاسخ:
    شهدا رفتند تا زنان و دختران ما با حیا و عفت و در کمال امنیت باشند کاش همگی قدردان باشیم ... زن و مرد...
    اجرکم عندالله
    خدا او را با انبیا محشور کنه خوشا به سعادت مادرش 
    شهدا سر چشمه حیات اند
    امام خمینی ره
    بیایم چطور زندگی کردن رو یاد بگیریم..
    فقط زنده بودن ، زندگی کردن نیست
    پاسخ:
    احسنت
    ما باید از شهدا چطور زندگی کردن یاد بگیریم ... ان شااله عنایتی کنن تا مسیر درست پیدا کنیم
    بنده هم در مورد پدر شهید سوال دارم، چرا همه جا فقط از مادرشون یاد شده؟
    پاسخ:
    نمی دونم
    اگه کسی از مخاطبین اطلاعی داره بهره مند میشیم
    یه جوون که از همه نظر بالاترینه مگه چه چیزی دیده یا چقد خودساخته بوده که از همشون گذشته؟!
    این بزرگوار الگوی منه
    عاشقشمم
  • سیده مهدیه
  • امروز برایت خون گریه کردم ای شهید ... شفاعت ما بندگان را نزد خدا و اولیا خدا بکن شهید احمد 
    پاسخ:
    الهی آمین ...
  • خادم الشهدا
  • همه ی زندگیم رو مدیون ایشون هستم وقتی که به خدا و ائمه و شهدای خودمون توسل کرده بودم ایشون بود که با شگفتی تمام راه زندگیمو بهم نشون دادن.
  • سیده مهدیه
  • دوستان اگه کانال از شهید احمد هست لطف کنید لینکش برام بذارید 
    پاسخ:
    من چیزی ندیدم
    بازم اگه کسی کانالی رو در خصوص این شهید می شناسه اعلام کنه
    شهیدان زنده اند الله اکبر               به خون اغشته اند الله اکبر                   از خدا می خوام به مادرش صبر ایوب عطا کنه...تو یه وبلاگی خوندم مامانش چهار فرزند شهید دارند...
    درود خداوند بر او باد اللهم ارزقنا توفیق شهادة
    کانالromandonya@مربوط به شهدای مدافع حرم وزندگی نامه هاشون هست
    سلام متاسفانه اطلاتی که در رابطه با شهید بزرگوار مطالعه کردید صحت ندارد ایشان 2 برادر و 1 خواهر دارند که در قیدحیات هستن
    فرزند م روحت شاد ,راهت را ادامه خواهیم داد 
    این ک مادرت ب افتخار درباره تو سخن گفت ای شهید من ب خودم میبالم ک مسلمونمو عاشق حسینم ......راهت ادامه دارد..........
    آفرین  بر تو  برادرم  انشاءالله که امام حسین شفیع ت باشه برای ما هم دعا کن
    که حسینی بمانیم  
  • روضۀ الشهدا
  • پایان دفترت چه خوش است...
    این چنین عاقبت بخیری ،
    مرا هم آرزوست...
    کمک ماهم بکن شهید احمد
    کلنا. عباسک. یازینب 

  • *غریب طوس*
  • دمش گرم واقعا
    سلام ممنون وبلاگتون خیلی خوبه مچکرازاین توجه هاتون ب شهدااجرتون باخدا
  • عاشق شهادت
  • شهید مشلب تورو خدا اون بالا بالا ها مارو هم دعا کن بتونیم بپریم
  • عاشق شهید مشلب
  • عنایت و مهربانی و لطف این شهید اونقدر زیاده که منی که تابه حال اسمشونو هم نشیده بودم الان انقدر  شیفته این شهید شدمو تا اخر دنیا هم به وصیتش عمل میکنم
    پاسخ:
    ان شااله همگی رهرو شهدا باشیم
    خوش به سعادتش....
    من علاقه ی خواسی به این شهید بزرگوار دارم...محتاجم به دعایتان ای شهید...
  • امبرمحمد
  • احمد جان 
    مطمئن باشه به محض فرمان  امام خامنه ای فوج فوج جوانانی از دیار ایران،به سمت شام ویران حمله ور میشوند و بار دیگر یزیدیان زمان را از صفحه روزگار محو میکنند.وبه دنبال آن  با جوانانی از دیار لبنان  متحد شده و  یکبار برای همیشه ریشه ظلم (اسرائیل)را سرنگون کرده و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی عج محیا میکنند.
  • امبرمحمد
  • پدر شهید مشلب  اسمشون محمد مشلب از تجار به نام لبنان هستن،که شهادت احمد نشان از حلال بودن لقمه ایست که این پدر بزرگوار سر سفره شون آوردن
  • دوستدار شهید مشلب
  • دوستان شهید مشلب دو رگه هستند پدرشون ایرانی بودن و مانند پسرشون شهید شدن

    این یه افتخار برای ما که شهید مشلب ایرانی هم هستند


  • مدافع چادر خاکی
  • من ایشون رو دوسته شهیدم میدونم با اینکه عموی من شهید شدن ولی خب به ایشونم ارادت دارم درود بر تو باغیرت راهت همیشه پابر جا...
    یاعلی
  • پریسا محمدی
  • دلم سوخته  ..دنیازندان مومن است...مشلب جان دعا گویمان باش...
    چقدر خوب میشد اگه خانوماهم میتونستن برن سوریه و شهید بشن من به شخصه عاشق شهادتم
    پاسخ:
    خانوم ها در وهله اول باید مدافع حریم باشند تا بعد ان شااله مدافع حرم ...
  • گمنام گمنام
  • سلام ببخشید شهادت به شمی کی میشه؟؟؟؟؟
  • شهید آینده
  • احمدم چرا بعد شهادتت اومدی توی زندگیم که عاشقت بشم و بت نرسم خوش غیرت
    درود برتمام شهیدان مدافع حرم
    ما هیچگاه چادر را کنار نمی گذاریم و راه ایشان را ادامه می دهیم
  • اشنای غریبه
  • عاشقتم

    هم پول داشت هم قیافع هم تیپ، خلاصع همع ی اینارو بیخیال شد بخاطر شهادت، عشق ب اهل بیت، کم چیزی نیستااااا، زندگی مرفه شو بیخیال شد، انشاالله شفاعتمون کنن این اهل آسمون
    💖💖عاشقتم داداشی💖💖
    💖💖عاشقتم داداشی💖💖
  • محــــــــــدثہ
  • افتخار میکنیم که چنین افرادی مدافعان حرم حضرت زینب هستند
    واقعا احسنت و ماشالله به چنین جوان مومنی باید گفت
  • خواهر شهید
  • فقط یه کلام کلناعباسکنا یا زینب
    احساسی متن ننویس
    عقلانی بنویس
    خب منم میتونم در مورد تموم شهدا این متنا را بنویسم
    در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود ، در دامان پدر و مادری ولایی بزرگ شد و از همان کودکی عشق به اهل بیت داشت و .......
    ی زندگی نامه از شهید بنویس تا امثال من باهاشون آشنا بشند
    پدرشون تاجر بوده نه کشاورز!!😐😐
    کانال تلگرامی شهید مشلب
    @ahmadmashlab1995
    جهت اشنایی بیشتر با شهید
    لطفا شایعه پراکنی نکنید
    شهید مشلب یک برادر و سه خوار دارند پدر و مادرشون لبنانی هستن.و هر دو بزرگوار در قید حیات هستند
    این رو به اون دوستی گفتم ک گفتن پدر شهید ایرانی هستند
  • کاش شبیه شهدا میشودم
  • سلام علیک به تمامی دوستان گرامی وعزیز 
    اینکه چرا فقط از مادران یاد میشود درباره شهدا چون مادران در تربیت فرزند نقش بیشتری دارن و پدر بیشتر در کار و زحمت مشغول است
    تا پای جونم راهتو ادامه میدم خیلی دوست دارم

    سلام بیزحمت زندگی نامه اش را مثل سلام بر ابراهیم توضیح دهید
    پاسخ:
    اونچه که در بضاعت ما بود رو ارائه کردیم
    خیلی مردی احمد آقا ماروهم شفاعت کن
    خیییییییلی زیاد دوست دارم

  • سلام بر دوست شهیدم
  • واقعا الگوی خوبی برا من و بقیه جوانهاهستی بیاد جمله ای افتادم"گناه کردم گفتم جوونم ولی یاد جوونی هات که افتادم شرمنده شدم" واقعاخوشا به سعادتتون وقتی یه دختر میگه ارزوی شهادت دارم میخندن میگن مگه میشه ولی خب ارزوست و ازخدا همیشه میطلبم توهم دعا کن
    من تا حالا دوست شهید نداشتم اما اتفاقی با این شهید اشنا شدم و خیلی دوسشون دارم وهمیشه به ایشون متوسل میشم و یه ارامش خاصی بهم میدن
    احمد مشلب دوستت دارم از ته دل
    خیلی دوست پاریم احمد اقا
    دلمون را حکم رانی کن تا راهت را ادامه دهیم ای شهید
    خوشبحالت .کاش بعضی ها مردانگیو از تو یاد میگرفتن
  • عشق به شهادت
  • سلام.خیلی ممنون .من تو این حیرتم که شهید مشلب چه جوری ا ز این هم ثروت دل کنده ...به خدا هرکس دیگه هم بود حتی اگر مذهبی و شیخ از این هم ثروت دل نمیکند واقعا باعث افتخار همچین پسری داشته باشی....
    خوشگل ترین شهیدی هستی که تا حالا دیدم جیگرتو.تو بهشت یاد ما هم باش.
    پاسخ:
    یه مقدار در ابراز احساسات رعایت کنیم ان شااله
    نظرات در شان شهدا باشه
    ان شاءالله  ما رو شفاعت کنند 
    پاسخ:
    ان شااله
    خیلی دوست دارم امیدوارم منم شهیدبشم
    روحت شاد ویادت گرامی. 

  • فاطمه زهرا
  • سلام دوست شهیدم امیدوارم بتونم زهراگونه به وصیتت عمل کنم پس کمکم کن

  • کنیز حضرت مادر
  • وقتی زندگینامه و وصیت‌نامه‌شون رو خوندم واقعا منقلب شدم انشاالله در آخرت ما را شفاعت کنند تا آخرین لحظه‌ی زندگیم از خون ایشون دفاع میکنم و ناامیدشون نمیکنم.خدایا به دادمابرس
  • فاطمه ووزهرا
  • عاشقتیم احمد مشلب شهادتت مبارک باشه ما رو هم دعا کن که راهت را ادامه دهیم از بهشتیون وا قعی باشیم.... با زم می گیم ما دوتا عاشقتیم ای شهید خدایی
  • خادم الشهدا
  • باسلام...فقط یه حرف دارم اونم اینه که شهداشرمنده ایم
    آقااحمدخواهش میکنم سفارش ماهم پیش بی بی زینب ( س )بکنید..التماس دعای فرج وشهادت
    برامون پیش خدا واسطه شو تا ما راه شما رو ادامه بدیم وبرای ما دعا کن که ما هم یه بنده خوب برای خدا ویه منتظر واقعی برای امام زمان(عج)باشیم
    وما در راه خدا واماممون شهید بشیم
    سلام واقعاخوشابسعادتش ان شالله شفاعت کنن مارو,,,واقعاشرمنده شهداییم
  • سید مجتبی علمدار
  • صرف حرف کافی نیست۰عمل مهمه۰یاعلی
    کانال شهیداحمددرتلگرام

    https://t.me/AHMADMASHLAB1995
  • شماره : 314 وضعیت : جامانده
  • امیدوارم کمکم کنی احمد اقا تا بتونم راهتو ادامه بدم .....ممنون از مطلباتون
    پاسخ:
    ان شااله
  • عاشق امام حسین (ع)
  • عاشقتونم شهید مشلب
    حتی بهشت برای شما کم هستش
    حق شما بالاتر از بهشت

    وااااای خوش به حالش با اینکه پولدار بود ولی رفت مدافع حرم شد خوش به سعادتش خدایااااااااااااااااا نصیب ماهم ک⚜اَلســـٍّلامٌ عَلَــیک یَا مَوّْلاَنــَا یَا صَاحِبَ الزَّمــَان. عــج.⚜ن
    دمت گرم آقا احمد دمت گرم دادشی خوش غیرت خوب زدی تو دهن کسایی که گمی گفتن فقرا میرن جنگ برا پولش دمت گرم اون دنیا شفاعتمون کن
    یقینا کسانی که میگن مدافعان حرم بخاطر پول رفتن کور هستن شهید مشلب که بی نیاز بود برای چی رفت؟؟؟ کسی بخاطر پول از جون نمیگذره هرکس رفته بخاطر عشق و اعتقادش بوده
    من عاشق این شهیدم ایشون خیلی فداکارنذ
    پاسخ:
    همه شهدا فداکارند ... از بزرگ ترین دارایی خودشون یعنی جانشون گذشتند
  • دعا کنید شهید شم
  • سلام.
    ببخشید سوالی داشتم آیا الگو دادن یک مرد برای زندگی گناه است.من سعی دارم تا شهید احمد مشلب را الگوی خودم قرار بدم.
    اگه اشکالی دارد بهم بگید ممنون.خداانشاالله همه مارا باشهدا محشور بگرداند
    پاسخ:
    این که انسان شهیدی را به عنوان الگوی زندگی قرار دهد و از خصوصیات اخلاقی وی در زندگی بکار ببرد نه تنها اشکالی ندارد بلکه بسیار هم زیبا و با ارزش است.
    ان شاالله در این راه خود شهید کمکتان کند.

  • باکیه العین
  • دیشب خوابشون را دیدم.مدام اسمشون را تکرار میکردم و گریه میکردم.دعامون کنید شهید بزرگوار
  • زهرا ،مدافع چادر
  • خو ش به سعادتت برادر عزیز . ما رو هم دعا کنید شهید بشی م
    دوست شهید من خیلی دوستت دارم وراهت را ادامه میدم وچادرم را ک تمام دارایی من است حفظ میکنم.
    عاشقشممممم
  • حسینی أم
  • تا ابد مدیون شماییم.امید به آنکه شفیع ما باشید 
    قسم به خون ریخته شما مدافع حریم میمانیم
    خدا رحمتت کنه

  • عاشق شهادت
  • خیلی دوست داریم ... هم من هم عشقم ... تحولمونو مدیون شماییم😊
  • دختر چادری
  • من چادری نبودم اما وقتی شنیدم یه همچین شهیدی هم هست دیگه حتی دوست ندارم چادرم رو زمین بزارم شهید احمد محمد ازت ممنونم الگوی زندگی من 
  • جانم فدای بانوی دمشق
  • رفیق شهید ،شهیدت میکند....
    دست ماراهم بگیر😭
  • فاطمه آقاجانی
  • خیلی بزرگواری کرد از همه چیزش گذشت تا مدافع حرم بی بی باشه
    مدیونتیم ❤عاشقتم و راهت را ادامه می دهم
    تاریخ شمسی شهادتشون؟
    خدا تورو خیلی دوست داره
    بهترین الگو کم از شهید حججی نداشته ❤️
    ان شالله که زنان مسلمان با رعایت حجاب وحیا مدافع خون شهدا باشن. 
    کانال شهید احمد محمد مشلی@AHMADMASHLAB
    سلام تاجایی که من اطلاع دارم در  ارتباط با سوالاتی که درمورد پدر شهید بزرگوار پرسیده شده بود ، پدر و مادر ایشون وقتی شهید کوچک بودند جدا شدند. خواهر کوچکترشون از ناپدری ایشون هست . شهید بزرگوار در وصیت نامه شون شخصی رو با عنوان عمو خطاب کردند و گفتند همیشه مثل پدرم دوستت داشتم و مادرم را به تو میسپارم این شخص که شهید با عنوان عمو  مورد خطاب قرار داند همسر مادرشون یا به اصطلاح ناپدری ایشون هستند
    پاسخ:
    بله ایشون مثل پدر بودن برای شهید
    شهید نظر میکند به وجه الله ودر این راه نه ثروت  و نه جاه و مقام  هیچ کدام مانع او نخواهد بود . خداوند انشاءالله ما رو نیز با شهدا محشور بگرداند . امین 
    خیلی ممنون از لطفتون بابت مطالب مفید...ان شاالله که خود داداش احمد به ما کمک کنن تا بتونیم راهشون رو ادامه بدیم و نشون بدیم که هنوز کسانی هستن تا از دین و اعتقاداتشون دفاع کنن
    پاسخ:
    آمین
    عالی بود اجرتون با حضرت زینب
    پاسخ:
    لطف و عنایت خود شهید است.
  • گمنام به عشق مولایم
  • خوشا به حالشون 😢😢
  • زهرا یزدانی
  • بی غیرتا این یکی برای چی رفته بود؟؟؟!

    خداکنه با سیدالشهدا مشهور شوی داداش احمد.

    پاسخ:
    سلام علیکم. به  راهی که رفته بود اعتقاد کامل داشت و می دانست برای چه می رود.
    نمی دانم طلب امرزش برای وی کنم یا
    پاسخ:
    طلب آمرزش باید برای خودمان بکنیم. و از شهدا کمک بخواهیم که دست ما را هم بگیرند و کمکمان کنند تا در این دنیای واهی غرق نشویم.
    نمیدونم چرا نمیتونم از یه شهیدی خوشم بیاد خیلی سعی میکنما ولی نمیشه ولی دیووته و خراب حصرت ابولفضلم شیداییش شدم
    من کان الله کان الله له
    امید وارم بتوانم ادامه دهنده راه تو باشم 

    خیلی آقایی...
    پاسخ:
    ان شاالله

    شرمندتم
    ان شاءالله هرکی ارزوی شهید شدن داره بهش برسه
    پاسخ:
    امین. 
    مرحبابرادر
  • معشوقم،شهدا هستند
  • شهدا مال دنیا نیستند.یکی مثل ایشون.اگر که مال دنیا بودند از این زیبایی،ثروت، تحصیل و... نمی توانستند که دل بکنند.بنظر شما ما می تونیم از این دنیا دل بکنیم؟؟؟؟؟!!!..ما خیلی باید تلاش کنیم تا خدا عاشقمان بشه و از هوس های مادی دنیا دور شویم تا یکی مانند این شهدا شویم...ان شاالله... .
    پاسخ:
    بله این دنیایی نبودن این دنیا رو با تمام زیبایی و خوش هاش رها کردن و به معشوق واقی خدا رسیدن
  • فاطمه حیدری
  • احمد محمد مشلب باید واسه همه الگو بشه احمد محمد عاشقانه دوست دارم و امیدوارم هیچ وووقت یادت فراموش نشه💜💜💜
    عالیئیییی
    خوش بحالش که دل کند از این دنیا وای بحال ما که اسیر این دنیا شدیم و امام زمانمونو تنها گذاشتیم خدا کنه برامون دعا کنن شهدا که آدم شیم و رهرو راهشون باشیم ن اینکه با یکم سختی و گرونی دین و اعتقادمونو فراموش کنیم و تا راهی برای گناه کردن پیدا کنیم فورا خودمونو کنترل نکنیم و گناه رو انجام بدیم 
    ❤💚
  • عاشق حضرت زینب سلام الله علیه
  • بسمه رب الشهداء و الصدیقین 
    شهید احمد مشلب عزیز ،دست ماروهم بگیر و شفاعت کن تا راهت را ادامه بدهیم و به وصیتهایت عمل کنیم و زینب گونه زندگی کنیم و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه را الگو قراردهیم و به عاقبت بخیری و شهادت نائل گردیم ... راهت پررهرو باد شهیدعزیز
    دعایم کن ای شهید 
    محتاج دعایت هستم
    ما خانه به دوشیم غم سیلاب نداریم ما جز پسر فاطمه ارباب نداریم. اللهم ارزقنا توفیق شهادة.:-)
    مرز بین شهادت و هلاکت خون نیست 
    بلکه (خود)است.
    {باید بگذری تا بگذری} مثل احمد از دنیا گذاشت تا از پل شهادت عبور کرد.
    احمد شهادتت مبارک.
    سلام
    تشکر از مطلب خوبتون
    من میخوام دوست شهید انتخاب کنم اما نمیدونم چون من دخترم اشکال داره اون شهید مذکر باشه یا نه؟
    ممنون میشم جواب بدین
    پاسخ:
    سلام علیکم دوست شهید به معنی واقعی این هست که ما رفتار و کردارامون رو شبیه شهید بکنیم و سعی کنیم عبادت و اعمال رو درست انجام بدیم و از طرف شهید هدیه به اهل بیت بکنیم. و فرقی هم نداره که خانم باشیم یا آقا .

    شهید احمد مشلب واقعا عاشقتم.چون کمکم کردی که بتونم توی مسابقات قرآن رتبه ی اول رو بیارم.

    خدا رحمتت کنه

    پاسخ:
    شهدا همیشه به حال و احوال ما آگاه هستن و همیشه کمک می کنن 
    خیلی ازت ممنونم احمد جون
    خیلی کمکم می کنی
    عاشقتم

    شهدا دست ما رو هم بگیرید...

    پاسخ:
    ان شاءالله .

    تاجون دارم ازچادرم دست نمیکشم وازیادم نمیبرم که به خاطر چادرم بود که رفتی دوست دارم رفیق امیدوارم نه من نه تو رفیق نیمه راه نشیم ما عشاق زینبی از خونت دفاع میکنیم برادر

    پاسخ:
    چادر میراث حضرت زهراست . 

    سلام دادش احمد محمد میدونم که میدونی چقدر دوست دارم همیشه کنارمی واینواحساس میکنم دادشی خیلی دوست دارم وبهت قول میدم تاجایی که بتونم پیش بی بی زینب ومادرمون حضرت فاطمه شرمندت نکنم دادش هروز گناهان بیشترمیشه دادشی کمکم کن کم نیارم دادشی دارم سعی میکنم شبیه توبشم لقب مسخرم میکنن ولی واسم مهم نیس چون تورو دارم دادش توبهترین دادش دنیایی ای کاش یه دفع هم شده بیای توی خوابم گرچه من که همیشه احساست میکنم ومیدونم کنارمی وخیلی وقتا ازت کمک میخوام توهم بدن هیچ چون چرایی کمکم میکنی داداشی ممنونم که میزاری بهت بگم داری ممنونم که کنارمی کمکم کن بشم شبیه خودت شبیه توشهید شم خیلی دوست دارم دادشی خوبم

    پاسخ:
    سلام از اینکه این شهید رو به عنوان راهنمای خودتون انتخاب کردید تبریک می‌گم. مطمن باشید شهید به شما نظر دارده و کمکتون می‌کنه که موفق باشید پس از حرف بقیه ناراحت و دلگیر نباشید. 

    خیلی ها میگن مدافع حرم بخاطر پول میرن سوریه اما شهید مشلب با اینکه همه چیز در اختیارشون بوده عشقی که به حضرت زینب داشتن ایشون و به سوریه کشونده

    شهید مشلب یک الگو برای همه شیعیان هستن

    شهید یعنی :

    به خیر گذشت نزدیک بود بمیرد.

    انشالله تا اخر عمرم ((چادر زینبی وحجاب فاطمی ))داشته باشم   وصیتشون واقعا زیبا بود  خدا  همه پولدار و فقیرا رو علوی وفاطمی کنه انشالله

     

  • غُلام عاشق حیدر
  • به نام خدای که از رگ گردن به ما نزدیک تراست 

    نگاهت ربنا اتنا دارد ،نمیشود تظاهر کرد تو خود خوب میدانی که دوستت دارم و میخواهم همه ی دنیا بدانند که عاشقت شده ام همان گونه که مهرت بردلم نشست ان شاءالله راهت را ادامه خواهم داد،حفاظت از چادرو گیسوانم با من،خوشا به بخت بلندم که تو درسرنوشتم جای داری ،خدا کند بشود مردی در زندگی ام باشد که راه تو را ایمان تو را داشته باشد،تو هم دعا کن رفیق شهیدم

    نام پدرسون محمد مسلب بوده و یکی از تاجران بزرگ لبنان بودش

    من مدت کوتاهی هس که چادری شدم و همش را مدیون شهدایی مثل آقا احمد هستم

    پاسخ:
    سلام الحمدالله .

    شرمندتونیم که دیر فهمیدیم ارزش خدا و شهادت و اهل بیت

    به حق بندگان رو سیاه دعا کنین

    سلام اقایون خانوما محترم من یه کانال زدم برای شهید احمد محمد اگر ماییلید بپیوندید

    @mobafehh

  • مادرم حضرت زهراست (س)
  • بهترین رفیق شهید ٬ شهید احمد محمد مشلب

    این مقام شهادتو هم نصیب ما کن 

    الهی آمین 

    سلام داداش احمد. خیلی خوشحالم که باهات رفیق شدم تو رفیق خیلی خوبی هستی. مرسی که خیلی جاها دستمو گرفتی و کمکم کردی و از لغزش نجاتم دادی. خدایی وقتی به عکست نگاه می کنم از همه دنیا جدا می شم. تو واقعا آسمونی بودی کمک کن منم آسمونی بشم ...

  • سرباز امام زمان
  • آی شهدا دلای ما تنگه براتون

    زندگی بدون شما ننگه برامون

    .............................................

    سلام امیداوارم بتونم راه شهیدان راادامه بدم برام خیلی دعاکنیدکه هیچوقت حجابم رو ترک نکنم وهمچنین اینکه بتونم به خواسته ی کهشهیداحمدمشلب داشتند عمل کنم.

    سلام

    میشود تاریخ شهادتشان را بگید

    پاسخ:
    تاریخ شهادت:۱۳۹۴/۱۰/۱۲


    دلم رفاقتی تا شهادت میخواهد رفاقتی که شهیدم کند دوستت دارم بهترین رفیقم

     

    احمد جان همونقدر که هوای علی رو داشتی هوای من روهم داشته باش

    احمدجان تو چیزی ازعشق فراتربودی

    سلام من عاشق مدافعای حرمم 

    میمبرم براسون 

    چند روژ ویش با این شهید اشنا شدم خیلی اتفاقی 

    دعا کنین اخر عاقبت هرکی شهادت میخواد شهادت بشه 

    مخصوصا اگه درراه سیده زینب باشه که ......ترو به حق این شهید دعا کنین برا ما جوونا از شر شیطان در امان بمونیم ......

     

    من قربون اون چهره ی معصوم تو 💚💚💚برام دعا کن شهید بشم😔😔😔😔

  • فقط اسم شهدا بر لبمان نباشد آنها را الگوی عملی خود قرار دهیم
  • من خیلی دوست دارم شهید شم اما حیف که لیاقت ندارم اما با این همه بی لیاقتی هر چی دارم از شهداست من فکر می کردم هر کی عینک آفتابی زده چشماش رنگ خدا رو نمی بینه شهید دهقان چشمامو باز کرد فکر می کردم هر کی با ماشین مدل بالا تو خیابون راه می ره فقیر ها رو یادش می ره و به سمت خدا راهی نداره شهید مشلب چشمامو باز کرد. حالا فهمیدم اونی که تو چاه گیر کرده خودمم. من شرمنده شهدا هستم واینکه شهدا هرچی ازشون می خوام رو برام فراهم می کنن شرمنده ترم میکنه اما چیکار کنم که شهدا خیلی مهربان هستند و من هم هیچ واسطه بهتر از شهدا ندارم اصلا چه واسطه ای بهتر از شهدا برای شهادت‌خواهشا هر کسی ای پیام رو میخونه دعایم کنه دعایم کنید شهید شم 💕شهادت 💕برای شادی روح مبارک وعظیم اشان شهدا مخصوصا آقای شهدا ،سید الشهدا صلوات 

    شهدا شرمنده ایم  چادرمو عاشقانه دوست دارم 

  • سحر سالارپور
  • راهت را ادامه میدهم ای شهید

  • علی حبببیان
  • شهید احمد مشلب خیلی کارش درست بوده ک با این که پول و آینده دنیوی خوبی داشته همرو کنار گذاشته و مدافع حرم شده

    من این شهیدو ب عنوان دوست شهیدم انتخاب کردم❤

    روحت شاد شهید جان

    تا آخرین قطره ی خون با چادر هایمان راهت را ادامه خواهیم داد

     

  • MARYAM...MIR...85
  • ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤تا آخرین قطره ی خون با چادر هایمان راهت را ادامه خواهیم داد❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    پاسخ:
    ان شاءالله 

    سلام داداش .کمکم کن ،دعام کن مث تو باشم ،آخرشم شهید بشم...

    سلامی بر شهید احمد مشلب که من او را برادر خود می نامم من با کمک ایشان به راه راست هدایت شدم و ان شاالله ادامه دهنده راه ایشان هستم،همیشه در💗هستید

  • شیدا سادات
  • داداش احمد محمد خیلی دوست دارم‌من شمارو به عنوان رفیق شهید و داداش انتخاب کردم مطمئن باش راه تو ادامه میدم 🙃🙂

    سلام به روح بزرگ همه ی شهیدان و سلام به روح شهید عزیز احمد مشلب ما به دعای شما به شدت محتاجیم چرا که شما پیش خدایید و روسفید وما هنوز در زمین هستیم و گرفتار وسوسه های شیطانی به حق مادرمان حضرت زهرا (س) دعا گویمان باشید و شفاعتمان کنید که عاقبت ما هم ختم به شهادت بشه از صمیم قلب دوستتان داریم.

    شاید از  یک مادر یا پدر نباشیم ولی تو برادریت را بیش از برادر طنیم با خون خود ثابت کردی برادرم ماموریتی را که به من سپردی انجام خواهم داد و به من انگیزه بده چرا که شیطان نا امیدی در  کمین است 

  • حدائق بنت العباس ع
  • انشاالله راهت رو ادامه میدم 

    ماشاءالله به غیرتش 

    واقعا خوشا به سعادتش،،،

    ای کاش بتونم مثل ایشون باشم😔

  • محمدرضا علیجانی
  • شهدا رفتند تا من ارامش داشته باشم ومن با کار هایم.....

    فقط میتوانم بگویم شرمنده

    عقش شهید مشلب❤

    سلام خیلی ممنون بابت مطلبتون اینکه این شهید به ما دختر ها  نصیحت کردن نشونه ارزش داشتن شخصیت ماست ما باید خیلی بیشتر مراقب خودمون باشین چشم شهدا بیشتر به ماست  ان شاء الله که اسم ما هم جزو شهدا باشه با اینکه خیلی سختهدعا کنید برای ما راه ما سخت تره

    داداش احمد راهتو ادامه میدیم نمیذاریم امام زمان ازمون ناراحت بشن 
    داداشی تورو خدا اون دنیاو این دنیا شفاعتم کن تو رو حضرت زهرااااااااااا
    خیلی دوستت دارمممممممممممممممممممممممممم

    ما راه شهادت را در پیش میگیریم 

    و من عاشق شهادت هستم 

    من این شهید را دوست خواهم داشت 

    و از توصیه و وصیت نامه اش عمل خواهم 

    کرد

    ایول داداشی 

    کع اینقدر با غیرتی ک رفتی و جنگیدی و شهید شدی

    داداش الان ک ی جو ی غیرت نیست تو این کشور 

    به جزء رهبر ک تک و تنخا افتاده بین این گرگ ها

    قول میدم بت داداش‌چادرم یک لحظه از سرم نیوفته❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    اجرت با سید الشهداء

  • محافظ حریم چادر
  • سلام داداش احمد، من خیلی نمیشناسمتون چون تازه داداشم شدین. با اینکه خیلی چیزی نمیدونم ازتون اما اینو میدونم که خیلی با غیرتی، خیلی مردی، داداش برام دعا کن دعا کن که این خواهر رو سیات شهید شه، اونم نه الکی محافظ حریم چادر شهید شه

    یه جا شنیدم که گفتن اگه با شهیدی احساس آرامش کردی و خواستی باهاش عهدی ببندی یعنی اون شهید دعوتت کرده که باهاش هم سو بشی. من با هیچکدوم از شهدا به اندازه شما احساس راحتی نداشتم پس معلوم میشه منو دعوت کردین. ممنون که منو لایق دونستین، انشاالله بتونم راهتونو ادامه بدم. تا آخرین نفس محافظ پرچم مادر میمونم

    پاسخ:
    سلام امیدوارم که همگی در دوستی با شهدا ثابت قدم باشیم و زندگی مان نیز مثل شهدا باشد. ان شاءالله.

    سلام

  • فاطمه خسروی
  • دقیقا احسنت به شهید غیور،شهادتت خیلی مبارک امید وارم ک همه ی شهدا دستامون رو بگیرن و همونی بیشیم ک بخوان

    سلام .خدا رحمتش کند.من شهادت را دوست دارم.همه انانی که شهید شدند فقط عشق به خدا نبود برای دفاع از میهن بود که ما چادرمان خاکی نشود.😔

    شما یکی از بهترین دوستان شهید من هستید

    پاسخ:
    خوش به سعادت شما 
  • شهید دهه هشتادی
  • سلام رفیق شهیدم 

    شما یه قلب پر از درد و‌بهم برگردوندی 

    داداش فقط یه چیزی منم با خودت ببر 

    درست دخترم ولی من ادامه دهنده راحت هستم بهت قول میدم چادر حضرت زهرا رو که امانت دستم همیشه روی سرم نگهدارم تو فقط برام دعا کن سر بلند بیرون بیام من باهات در روز تولدت آشنا شدم و‌باهات پیمان بستم در روز تولدم شهید بشم 

    تاکه از قلبم پرسیدم عشق چیست

    در جوابم این چنین گفت و گریست 

    لیلی و مجنون فقط افسانه اند 

    عشق در دست حسین ابن علی است  

    شاید نتونم مدافع حرم عشق شوم 

    ولی با چادرم سرباز زینبم 

     

     

    در حسرت شهادت

    داداش احمد مدت ها بود که راهمو گم کرده بودم اما باتوکل به خدا و کمک شما دوباره به راه درست برگشتم درسته که قبلا هم حجاب داشتم اما حجابم فاطمی نبود مثل خیلی از دختر های دیگه، من یه دختر دهه هشتادیم که از امشب با شما عهد میبندم که حجابم حجاب فاطمی باشه یه قرار باشما گذاشتم مطمئنم که یادت نمیره کمکم کن که به هدفم برسم و بتونم قولم رو عملی کنم ،میدونم که خداهم بنده شو فراموش نمیکنه به امید روزی که بتونم پیش شما وسیده زینب سر بلند شم وروسفید ، از خدا بخواه تا منو نبخشیده از این دنیا نبره 

    ان شاء الله موردشفاعت همه شهدا بخصوص شهید احمدمشلب باشیم

    شهدا ماشرمنده ایم 

    چند روزی بیش نبست که من این شهید والا مقام رو میشناسم چون هنوز 17 سال سن بیشتر ندارم ولی این و میدونم که این شهید بزرگوار نمونه بسیار خوبی برای ااگو گرفتن جوان هایی مثل من است من ایشون رو یک الگوی بزرگ قرار میدهم 

    نگران‌پایمال‌شدن‌خونش‌نباشید‌چون‌ظهور‌نزدیک‌است

    دشمنان‌حالا‌بیشتر‌از‌قبل‌بترسید‌چون‌‌قبلا‌رهبرمان‌ازن‌میدان

    میداد‌اما‌حالا‌قا‌ازن‌میدهند

    روحش شاد یادش گرامی خوش به حالش که شهید شد 

    سلام شهید من واقعا خیلی خوشحالیه که تو شلمچه همش عکس تو و حرفای تو برام اومد هروقت اسمتو می‌شنوم بغض گلومو فشار میده تاقت نمیارم  اشکم جاری میشود

    روحش شاد,خوش به سعادتش,آقا احمد ماهم بعد از سردار بدجوری دلتنگیم هیچ خبرخوشی نمیتونه مارو شاد کنه مگر ظهور امام

  • خادم المهدی عج...
  • برادر آ سمانی  ما را به راهی. هدایت کن. که خودت هدایت شدی

    ما را. غرق همان معنویت کن که خودت شدی 

    چشم از ما دراین دنیا بر مدار که مبادا به گمراهی کشیده شویم

  • خادم انبیا
  • احمد جان روحت شاد🥰🥰💓💔

    دوست دارم

    داداش احمد،یه مثلی هست که میگه سرم بره قولم نمیره؛قول من به شهدا اینکه سرم بره چادرم نمیره💗برامون دعا کن...شـــهـــیــد احمد محمد مشلب

    بخدا خیلی دل شیر میخواد که بچه پول دار باشی و از همشون بگذری خوشا به حالت که اسمانی بودی

    سلام شهید مشلب 
    راهتو ادامه میدم و کاری میکنم که غرب طس نباشی

    خوشبحالت 💖

    .......................................

     

    امروز اتفاقی با این شهید و زندگینامش اشنا شدم .

    جالب بود برام با اینکه تو تحصیل ثروت سطح خوبی داشت باز هم ب جهاد رفت و شهید شد.

    تا آخرین نفس راهت را ادامه خواهیم داد ای شهید🌹

    همه ی ما مسلمان ها در برابر این خون مسئول هستیم.

    در قیامت دستمان را بگیر ای شهشه زنده

    تو میبینی که این مملکت به چه روزی افتاده.

    تو پا درمیانی کن چون تو خیلی پیش خدا آبرو داری.

    😭😭😭😭😭

    شهادتت مبارک برادر شهیدم ❤️

    امروز سالگرد شهادت ایشون هست لطفادر وسع خودتون صلوات بفرستید و هدیه به روح مطهرشون کنید

    الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل الفرجهم 

    دوست شهید شهیدت میکند 😭😭

    دوست شهید منننن😭😭

    شهید مشلب سنی بودن ؟

    پاسخ:
    خیر شیعه بودند و از حزب الله لبنان بودن

    انشاءالله شفاعت مارو هم بکنند😢☝

    پاسخ:
    ان شاءالله

    سلام شهید احمد🌹

    ان شاءالله راهتون رو ادامه میدهم و در راه خدا و در رکاب آقا صاحب الزمان (عج) شهید میشم

    لطفا دعا کنید در روز قیامت شرمندتون نشم 

    برای فرج امام زمان (عج) صلوات 🌹

    لطفا برای ظهور خیلی دعا کنید و در عمل هم ثابت کنید که یه منتظر واقعی هستید . « ان شاءالله»

  • جانم چه خدایی
  • ایشون بیست ساله بودن نه 21

  • زاداش شهیدم مشلب
  • سلام داداش محمد  

    داداش احمد من به شما و برادر های دیگه قول دادام که حجابم و چادرم فاطمی و زهرایی باشه داداش احمد 

    داداش احمد برام دعا کنید که راهم زهرایی و جز این نباشه 

    تنها فقط میتونم از این بی لیاغتیم سرمو بندازم پایین و بگم عاشقتم داداݜــــ😔💔💔

    به ولای علی قسم هیچکس نمیتونه حجابمو بگیره غیر از خدا💔💔💘💘

    شهادت چه سر و رازی داره با شنیدنش هم گریم میگیره هم آروم میشم منو هم دعا کنید 🥺😭😭🥺🌹🌹⁦❤️⁩🙏

    سلام ببخشید ایسم ایشون احمد مُشلب هست یا احمد مَشلب؟

    راهت راه ادامه میدم داداش مشلب 

    رفیق  شهید 😭😭😭😭

    سلام

    نام پدر معلومه دیگه ، محمد 

    احمد فرزند محمد فرزند مشلب 

    در کشور های عربی مثل ما فامیل نمینویسن ، بلکه نام پدر و بعد پدربزرگ رو مینویسن

     

     

     

     

     

  • انا شیعة علی ابن ابی طالب
  • راهت را تا آخرین نفس ادامه می دهیم.

    سلام یه سوال شهید احمد مشلب شیعه بوده یا سنی؟

    پاسخ:
    سلام  شیعه واقعی بودن.

    از نظر من ایشون یک آدم بسیار خوبی بودن من در یک متنی خوندم ایشون از یجگی دوست داشته شهید بشه 

     

     

    رفیق شهیدم شهیدم کن😔

    قیامت بی حسین غوغا ندارد.              شفاعت بی حسین معنا ندارد

    حسینی باش که در محشر نگویند.           چرا پروندهات امضا ندارد

    دادش خودت کمک کن که حسینی باشم که در محشر نگن چرا پروندهات امضا ندارد

     دداش در زندگی اول از خدا میخواهم دستمو بگیره بعد از ائمه بعد هم از شهدا واقعا خودتون کمکم کنید که مبادا راه اشتباه را انتخاب کنم

     

    امین

    قیامت بی حسین غوغا ندارد.                شفاعت بی حسین معنا ندارد

    حسینی باش که در قیامت نگویند           چرا پروندهات امضا ندارد

    سلام دادش جان کمکم کن که حسینی باشم تا در محشر نگن که پرونهات امضا ندارد.

    کمکم کن تا چادرم از سرم نیفتد و واقعا زهرای س عاشق چادرم باشم تا قیام سیدالشهدا بی معنی نباشد.

    برای من هم دعا کن من را هم به این سعادت برسان که لیاقت شفاعت تو را داشته باشم و شفاعتم کنی.

    دادش در زندگی اول از خالق مخلوقات دوم از ائمه و آخر هم از شهدا می خواهم که مرا در زندگی یاری کنید تا مبادا قدمی اشتباه بردارم شاید من مرتکب خیلی از گناهان بشم ولی شما ندارید.برایم دعا کنید هر چه به صلاحم هست را انجام دهم .

    و خودت کاری کن که امام زمان را از انظار داربیاریم.

    اسم من را هم در لیست اسامی شهدای که در دست حضرت زهرا (س)هست بنویس،و کمکم کن که واقعا لیاقت اینکه اسمم در آن لیست نوشته شود را داشته باشم.

     

    ایشون از چه رنگی خوششون می آمد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">