مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره ای از شهید علی الهادی احمد حسین

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۳ ب.ظ

خاطره ای از شهید علی الهادی احمد حسین

راوی،ابراهیم دوست شهید:

بعضی وقتها ما با دوستانمان در مسجد شیخ راغب حرب که کنار یک باغ نزدیک بیمارستان بود می نشستیم.علی هر وقت می آمد دست پر بود و با خودش برای ما و بقیه ی دوستان شیرینی و تنقلات می آورد و با این کار ما را غافلگیر میکرد.

علی خیلی خنده رو بود و همیشه در کنار هم شاد بودیم. علی با شوخیهاش همیشه جو دوستانه و شادی را در جمع دوستان برقرار میکرد.

مثلا یک روز تولد یکی از دوستانمان بود.علی برای دوستش یک کادو گرفته بود و با خودش آورده بود و توی جمع دوستانمون به اون هدیه داد. وقتی دوستمون کادو و هدیه ای که علی برای اون اورده بود را باز کرد،دید که یک اسباب بازی بچه گونه است.ما وقتی این صحنه را دیدیم کلی خندیدیم و از شوخی علی مدام باز خندمون میگرفت، حالا هم هر وقت به این خاطره فکر میکنیم و به یادش می افتیم خنده مون میگیره و این خاطره فراموش شدنی نیست.

شهیدمدافع حرم 

علےالهادےاحمدحسین 

شهید۱۷ساله حزب الله

کانال رسمی شهیدمَشلَب در تلگرام

https://t.me/AHMADMASHLAB1995

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۴۰)

خیلی این شهید را دوستش دارم ولی چون نامحرمه ترجیح می دم به عکس هاش نگاه نکنم همسن الان منه و همچنین مثل داداش نداشته! 
گناه دخترا چیه که نباید شهید شن کاش رفیق مون دستمون ببره  نه برای شهادت حداقل برای راهیان نور
پاسخ:
سلام علیکم خواهر گرامی. شهادت تنها در جنگ نیست. شما می توانید شهید باشید وقتی که حجاب تان رو رعایت کنید که این سفارش تمام شهداست. 
سلام ابتدا شهادت علی هادی برامن یک الگو هست وازشهید علی هادی درخواست دارم برا شهادت بنده نیز پیش  حضرت زهرا سفارش بکند 
سلام علی جان ازتو می خواهم پیش حضرت زهرا زمانت مراهم بکن برای شهید شدن
خدا قوت 
یه وقت  یادت تره منو سفارش کنی
سلام علی جان کاش خوابتو ببینم داداشم نوکرتم see you later إن شاء الله 

منم این شهیدو دوست داشتم مثل بردار خودم هستش برام.من از شهید علی هادی می خواهگ تا برا ما هم دعا کنه واز حضرت زهرا برا ما طلب بخشش کنه
پاسخ:
ان شاالله شهید دعاتون می کنه و کمکتون می کنه هم در این دنیا و هم در آخرت.
روحش شاد

ای شهید شب روز کارم شد بهت فکر کنم دست ما را هم بگیر

بیزحمت از شهید هادی بیشتر بزراین/اجرکم عندلله

پاسخ:
سلام متاسفانه در این وبلاگ دیگه نمیشه مطلب گذاشت حجم مطالب وبلاگ به پایان رسیده. وبلاگ شهدای زینبی (   http://shohadaezeinabi.blog.ir/)   ادامه همین وبلاگ هست در صورت تمایل مطالب رو از آن وبلاگ دنبال کنید. 

سلام داداشی شب وروز کارم شده فکربه تو روز وشبم شده گریه بنظرمن شهادت به جنسیت ربطی نداره اگه حضرت زهرااسمتونوشته باشه دیگه مهم نیست دختری یاپسر من خیلی دوست دارم داداش خواهش میکنم برامنم از خانم زهراشهادت بگیر

  • حسین طهماسبی
  • علی جان ...عهدی بستم که مثل تو باشم یادت هست چقدر دوست داشتی شهید بشوی ....من الآن همان حس و حال تو را دارم ...نام ما را در لیست شهدا حضرت زهرا سلام الله علیه بنویس 

    من عاشق علی هستم اولین شهیدی بود که باهاش اشنا شدم و درست مثله برادرمه

    اول فکر می کردم مثله برادرم میشه اما الان تقریبا شده تموم زندگیم به هیچکس جز علی فکر نمی کنم

     

    پاسخ:
    الحمدالله خوش به سعادتتون 

    شمارو به خدا اگه خاطرات دیگه ای درمورد علی میدونید بذارید.... توی گوگل هیچی نیس جز چشم شیداییش و همین که شما گذاشتید....

    من هرچی میگردم وصیت نامه و زندگینامه علی رو پیدا نمیکنم توی گوگل توروخدا هرکی پیدا کرد به منهم بده

  • خادم الشهداء
  • السلام علیک یا علی ابن الحسین

    سلام و صلوات بر روح مطهر این شهید عزیز 

     " همه از دست شد و او شده است 

    انا و انت و هو ، هو شده است " 

    علی جان برا منم دعا کن

    تورو خدا یه راهی بزارید پیش پای من..چند وقته از زمانی ک با شهید جهاد مغنیه آشنا شدم ، دلم گرفته و هروز بخاطر اینکه منم میخوام شهید بشم گریه میکنم..خداشاهده بزرگترین آرزوم شهادته ولی خب من یه دختر ۱۴ ساله ام نمیشه برم شهید بشم

    ای کاش تو کشور ما یه طرحی بوجود بیاد ک بانوان هم بتونن برن جبهه ی مقاوت

     

    پاسخ:
    سلام خواهر گرامی از اینکه اینقدر مشتاق هستید خدارو شاکرو و سپاسگذار باشید ولی این بدونید که شهادت فقط  در میدان مبارزه نیست همه می‌تونن شهید بشن به شرطی که اعمالشون درست باشه به قول شهدا قبل از شهید شدن باید شهیدانه زندگی کرد .

    شهادت ینی شهیدی را باتمام وجود قبول داشتن

    سلام . علی جان . ازت درخواست میکنم پیش مادر زهرا دعامون کنی 

    تا شهید بشم . 

     

    نمی دونم اسم منم تو لیست هست یا نه . 

    متن چشم های شیدایی که گفته شهید علی الهادی برای ثبت نام و اعزام به سوریهرفته بیروت و بعد از شهادت در بیروت تشییع شده و سید حسن نصرالله در مراسم تشییع سخنرانی کرده ایراد اساسی داره،اولا شهید اهل جنوب لبنان است و در جنوب پایگاههای حزب الله گسترده است چرا باید برای ثبت نام برود بیروت و فاصله چند ساعته جنوب و بیروت را طی کند و بعد اینکه در تاریخ تشییع این شهید در آرشیو سخنرانیهای سید حسن سخنرانی با این عنوان وجود ندارد و چندین سال است که از طریق تلوزیون سخنرانی میکند و در آخر تشییع این شهید در جنوب بوده است.

    سلام آقا علی . شهادتت مبارک  از صدیقه اطهر بانو فاطمه زهرا سلام الله علیها بخواه که دستان ما هم مثل دستان تو بگیرد و رها نکند امیدوارم بتونم با

     

    حجابم مدافع خونت باشم

    کانال ایتا رسمی شهید علی الهادی

    @alihadihossien

    کانال مختص شهید علی الهادی

    بیایید و کلیپ و ها و عکس های بیشتری رو ا زاین شهید توی ایتا ببینید

    @alshahid_alialhadi_lobnan

  • زهرا ابولهادی
  • سلام

    التماس دعا . دست مارو هم بگیر 

    سلام بر همه ی دلدادگان حضرت حجت عج ...

    شهدا زنده اند و حتما ازشون بخوایم ک انشالله استجابت میکنند ..

    و اما آیا شهید نامحرم هست؟ و میشه ب این شهید دل بست ؟

    شهید در واقع همان عبد صالح خداوند هست و هیچ اشکالی ندالره از جهت این‌که شهدا جزء افراد خوب و عبد های صالح هستن بهشان دل بست و حتی دردو دلامون را باهاشون انجام بدیم و یک کلام باهاشون رفیق شیم ... این رفاقت رفاقتی هستش ک ما رو ب خداوند می رساند و این خودش یک نعمتی هستش ... پس میشه عاشق شهدا شد حتی نامحرمش و دل ب آن ها بست و با آنها رفیق شد ... چون این ها عبد های صالح هستن ازشون بخوایم ک دست ما رو هم بگیرند .

    دعا بفرمائید 

  • شهید علی الهادی
  • چشم های شیدایی برای مادر.

    در خانواده ای مجاهد متولد شد،از همان دوران کودکی با عشق و حب اهلبیت(ع) تربیت شد و راه خود را در مسیر اباعبدالله الحسین(ع)،جهاد و شهادت یافت و در این مسیر نورانی گام برداشت،به شهداء علاقه ی زیادی داشت و از آنها الگو برداری میکرد.در سن سیزده سالگی دوره های آموزش نظامی را شروع کرد،در کنار این آموزش ها به فعالیت در جمعیت کشافه المهدی(عج)،ورزش فوتبال،عکاسی،نقاشی و خواندن کتاب علاقه داشت.از خصوصیات خاص او که از کودکی در او نمایان بود،علاقه و حس محبت به دوستان و دیگران بود بطوری که آنها خیلی دوست داشتند در کنار او باشند و این بخاطر اخلاق خیلی خوب و چهره ی همیشه خندان او بود که باعث آرامش برای دوستان و دیگران می شد.به اعضای خانواده عشق و محبت زیادی داشت.به پدر و مادر خود خیلی احترام می گذاشت و با رفتار نیک خود قلب پدر و مادر را شاد میکرد.با برادر و خواهرهای کوچک خود با مهربانی رفتار میکرد و آنها را خیلی دوست داشت و بین آنها رابطه خوبی بود و آنها نیز او را خیلی دوست داشتند.با دوستانش به مسجد می رفت و به نماز اول وقت خیلی اهمیت می داد و همیشه نماز را اول وقت می خواند بخصوص نماز صبح.به نماز شب و به زیارت عاشورا علاقه ی ویژه ای داشت و همیشه آنها را می خواند و به اهلبیت(ع)متوسل می شد،بخصوص حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) که حتی مژده ی شهادتش را در خوابی که دو ماه قبل از شهادتش دیده بود با عنایت مادر شهداء فاطمه زهرا(س)توسط رفیق شهیدش،شهید احمد مشلب به او داده شده بود و این چنین چشم های شیدایی این شقایق از شبنم اشک مادرش زهرا(س) جان گرفت و با خون حسین(ع) در سن هفده سالگی به وصال رسید و آرام گرفت و جاودانه شد.
    (شهید علی الهادی حسین)

    خیلی گریه کردم. یک انسان بهشتی بود. بعضی فرشته های خدا روی زمین زندگی میکنن. مادر و پدرش چطور دوام اوردن و زنده موندن؟!! خدایا چقدر سخته آدم به بچه اش به درگاه خدا امتحان پس بده. 

  • کربلایی مهدی
  • سلام برداداش علی عزیزان ءشاالله شفاعت ماراهم بکن به آرزوی شهادت برسیم شهادت آرزومه.زودی منم بیام پیشت

    منو یادت نره رفیق...

    چرا شهید علی الهادی اسم خودش رو گذاشت جهاد ؟

     

    پاسخ:
    سلام اطلاعی ندارم. از ادمین کانالی در پیام رسان ایتا دارن می خواهید سوالی بپرسید.
    @AliAlHAdI
    @AJavadi85_1
  • همونی که می شناسی..
  • کمک م کن مثل شما زندگی کنم و مثل شما هم بمیرم.

     

    مهدی:

    https://fatehe-online.ir/66270

    فاتحه آنلاین برای شهید مدافع حرم شهید علی الهادی

    ما از طرف سربازان ارتش   به علی الهادی درود می‌فرستیم   با احترام تمام .ناوی یکم وظیفه ایوب مهرعلیزاده از بندر عباس

     

  • ناوی یکم وظیفه ایوب مهرعلیزاده
  • من ناوی یکم وظیفه ایوب مهرعلیزاده ...و ناوبان دوم تفنگدار دریایی محمد هادی کاظمی فرد

    و تمام کارکنان نداجا به علی الهادی سلام و احترام نظامی میدیم 

    علی جان دعا کن تا از این بی‌حجابی در بیاد ملت ما 

    واقعا دختر ها خیلی بی‌حجاب شدن

     

    سلام داداش علی من از فضای مجازی با شما آشنا شدم و بعد هم گروه زدم شکر خدا خیلی کمکم کردین 

    شهادت فقط در جنگ نیست و همین که ما چادر سرمونه و خیلی طعنه ها میشنویم یک نوع شهادت هست اما من دوست دارم برای کشورم نوکری کنم و خیلی کارای دیگه بعدا به شهادت برسم فقط برای رضای خدا کار کنم و فقط بهم بگو اسم منم در لیست حضرت زهرا هست؟

     

     

     

  • مجنون کمیل
  • شهید بزرگوار ما رو هم دعا کنید عاقبت بخیر بشیم به قرب الهی برسیم

    سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان این دیدگاهی ک میگید کسی ک قراره ب شهادت برسه اول باید اون پتانسیل و کاریزمای شهید رو داشته باشه ک قطعا شکی نیست اما راجع ب  این ک میگید دختر خانم ها ب جای اینکه ب شهادت فکر کنند حجابشونو رعایت کنند کافیه!!! باید عرض کنم ک کسی ک حجابش رو رعایت میکنه قطعا بخاطر این هست ک بین زن و مرد مساوات برقرار بشه نه اینکه ب دخترا ب این دید نگاه کنن ک شما هیچ توانایی نداری  و نمیتونی ب این درجه از معنویت برسی؛ ما حتی توی ه‌ت سال دفاع مقدس خیلی شهید خانم داشتیم یا حتی همین الان خیلی از خانمها از گروه های پزشکی و هلال احمر عازم سوریه میشن و اینکه اگر نمیدونید بدونید ک از 313 سرداری ک امام زمان رو یاری میکنند 50 نفر خانم هستند پس خواهشا با این نوع دید تعصبانه آبروی اسلام رو نبرید اسلام اگر ب رعایت حجاب تاکید داره بخاطر اینه ک اون خانم بدون اینکه بعنوان یک انسان ناتوان بهش نگاه کنن بتونه به هرجایی ک میخواد برسه و اما شمایی ک هیچ درکی از اسلام ندارید فقط دارید  مردم رو از اسلام زده میکنید؛ من با نهایت احترام و در چهارچوب ادب سعی کردم نظرمو بگم پس لطفا ثبتش کنید!! 

    مصداق مواقعی جمله [اللّه اکبــــــــــــــــــر]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">