مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

امین همه جوره هوامو داشت..

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۴۴ ب.ظ


لباساشو با نظر من میخرید...

میگفت:

"باید واسه تو زیبا باشه...

وقتی واسه خرید لباس جشن عقد رفتیم...

با حساسیت زیادی انتخاب میکرد و...

نسبت به دوخت لباس دقیق بود...

حتی به خانوم مزون‌دار گفت:

"چین‌های لباس عروس باید رو هم قرار بگیره و...

اصلاً‌ خوب دوخته نشده..."

فروشنده عذرخواهی کرد...

وقت تحویل لباس...

خانومه گفت:

"ببخشید لباس آماده نیست...!

‌گلاشو نچسبوندم...!"

با تعجب علتشو پرسیدیم...

گفت:

"راستشو بخواید...

همسرتون اونقد حساسه که گفتم...

خودشون بیان و جلوشون گلا رو بچسبونم...!"

امین گفت:

"اگه اجازه بدید،چسب و وسایلو بدید خودم میچسبونمشون...!

‌حدود ۸ ساعت اونجا بودیم...

تموم گلای لباس و دامنو...

حتی نگینای وسط گلا رو...

خودش با حوصله و سلیقه تموم چسبوند...!

تموم روز جشن عقد...

حواسش به لباس من بود و...

از ورودی تالار،چینای دامن منو مرتب میکرد...

اونقد منو وابسته خودش کرده بود...

اونقد واسش احترام قائل بودم..

که حتی وقتی واسه مهمونی میرفتیم خونه مامانم اینا...

عادت کرده بودم کنار مبل بشینم پایین پاش...

هر چی میگفت:

"بیا بالا کنارم بنشین…

من اینجوری راحت نیستم..."

میگفتم:

"من اینطوری راحت‌ترم..

دستمو رو زانوهات میذارم و میشینم...

امین میگفت:

"یادت باشه...

دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست...

جای چشم ابرو نگیرد گر چه او بالا تر است…

.راستش...

همیشه دلم میخواست...

همسرم...

جایگاهش بالاتر از من باشه...

امین همه جوره هوامو داشت..

واسه همین عجیب نبود...

که تموم هستیمو...

بپاش بذارم...

(همسر شهید،امین کریمی)

《کانال مــــــــــدافعان حـــــرم اهـل بیـــت

@modafeonharem

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">