مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بازیکن نمونه

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۲ ب.ظ


خاطره اولین آشنایی

بازیکن نمونه

اولین اشنایی من  و رضا مسابقات فوتسال دانشگاه علمی و کاربردی کاشمر بود.

رضا تازه اومده بود به دانشگاه وبه پیشنهاد یکی از دوستان رضا که از قبل ایشون رو میشناخت ازش خواستم به تیم ما ملحق بشه  .

 اصل مطلب این بود بعد از اومدن رضا به تیم ما تو اولین مسابقات فکر نمیکردم رضا آنقد قشنگ بازی کنه .

بعد از اولین بازی از رضا تشکر کردم بهش گفتم هیچ وقت فکر نمیکردم آنقد قشنگ بازی کنی. 

وخواستم بیشتر باهش رابطه برقرار کنم که همیینطور هم شد و در 6 ماه آخر دانشگاه من با رضا رفت و آمد زیادی داشتم.

رضا پسر دوست داشتنی بود هنوز شهادت رضا رو باور نمیکنم.

ارسالی دوست شهید

شهید رضا دامرودی

https://telegram.me/joinchat/Cdbj5ECkj1TQtvu_n9G3HQ

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">