مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با مادرش حضرت زهرا(س) اومدہ خواستگارے.

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ


وقتے پسر حضرت زهرا س بہ خواستگاریم آمد

جلسہ اولے ڪہ اومدن خونہ مون خواستگارے,بهم گفت:

"تنها نیومدم...مادرم حضرت زهرا سلام اللہ علیها همرام اومدن...!

من از کل اون جلسہ...فقط همین یہ جملہ شو یادمہ...

وقتے رفتن...من فقط گریہ میڪردم...

مادرم نگرانم بود و مدام میپرسید,"مگہ چے بهت گفت...

ڪہ اینجورے گریہ میڪنے...؟!"

گفتم:"یادم نیست چہ گفت...فقط یادمہ ڪہ گفت...

با مادرش حضرت زهرا(س) اومدہ خواستگارے.

 منت بہ سرم فاطمہ بنهاد و پذیرفت...

من را بہ ڪنیزے و شدم عروس زهرا...

جوابم مثبتہ...تا اینو گفتم...خونوادمم زدن زیر گریہ.

من اون شب واقعاً حضور حضرت زهرا(سلام اللہ علیها)رو حس میکردم...

مدام ذڪر حضرت زهرا (سلام اللہ علیها)...رو لباش بود.

مداح نبود ولے همیشہ... وسط هیئت روضہ حضرت زهرا(سلام اللہ علیها) میخوند.

ارادت قلبے سیّد,بہ حضرت باعث شد...تا سرانجام مثہ مادر پهلو‌شڪستہ ش... با اصابت ترڪش بہ پهلو بہ شهادت برسہ.

همسرشهیدسیداسماعیل سیرت نیا

کانال شهیداسماعیل سیرت نیا  @seyedsiratnia 

بانک اطلاعات شهدای مدافع حــــــرم

@Haram69 

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">