مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بدون مصطفی طاقت ندارم...

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ

تو هم رفتی میان قاب هایت

و من ماندم میان خاطراتت

تو مثل مصطفی درگیر پرواز

و من درگیر بازی با شهادت!

تو رفتی پیش او من ماندم اینجا،

در این دنیای وهم آلود غمگین،

تو در باغی و نزدش جای داری!

من اینجا مانده ام در پشت پرچین!

به پای سنگ قبری سرد و بیروح،

نشستم تا ببوسم صورتش را

ولی آغوش گرمش سهم من نیست

ببویی جای من پیراهنش را!

تو حتی رفتنت هم مثل او بود...

ولی من ماندنم هم مثل او ... نه

شهادت نوش جانت مرتضی جان

حسادت میکنم ، آری بگو ... نه!

چه فرقی میکند آخر برایم؟

من از این قافله جا مانده بودم

دعا کن بوعلی ، فرصت ندارم

سر این سفره من ناخوانده بودم

دعا کن تا امیدی در دلم هست

اگرچه کور و گنگم ، وهم دارم،

ولی تا روز تاسوعای دیگر

 شهدای مدافع حرم قم

@sh_modafeharam_qom

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">