مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید مدافع حرم مصطفی قاسم پور:

ازشهر دمشق برای دخترسه ساله خودش پیراهن وشلوار خریده بود تا هنگام برگشتن به ارومیه به کودکش هدیه بدهد. شهرک صنعتی شیخ نجار کودکان آواره سوریه را دید وچون رئوف مهر بان بود هدیه کودک خود را به آوارگان  سوریه بخشید و دو روز قبل از پاکسازی حردتین لباس گرم شخصی خودش راهم در سرمای سوزان بهمن ماه به رزمندگان سوریه بخشید وخودش با لباس معمولی به جنگ کفار  رفت.

شهید مصطفی انسانی مومن و رئوف وبا ایمان وخنده رو  بود.  قبل از اینکه عازم سوریه شود پدرومادرش را زیارت کربلا فرستاده بود،پدرش میگفت گفتم مصطفی خودت باما بیا درجواب مصطفی گفت شما  پدر هستید زیارت پدر حضرت زینب و حضرت رقیه س مشرف شوید من هم به زیارت خودحضراتشان می روم. خواست خداوند بود که در روز زیارت پدرومادرش درحرم حضرت ابولفضل العباس ، مصطفی باتیرمستقیم قنـاسه به آرزوی دیرینه خودمیرسد.

مادرشهید میگفت : مصطفی را من میشناختم فقط این را میگویم حیف بودرزمنده ای مثل مصطفی در بستر و روی لحاف وتشک این دنیای وانفسا  را ترک کند. بعنوان مادر شهید از فرزندان ایران زمین میخواهم فرمایشات ا مام خامنه ا ی مدظله العالی را بارها گوش کنند چرا که عمل به دستورات وفرمایشات آن حضرت همان بصیرت است.

 @Agamahmoodreza

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">