مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


سلیمان

سلیمان حجت

حجت

یعقوب

و...

که بچه ها با اسم‌هایی مثل کربلایی جون و شیخ کربلایی و حجت کربلایی و یا بقول خودش حجت کربلایی یعقوب صداش می‌زدند.

بار اولی که به سوریه رفت اسم جهادی سلیمان حجت رو برای خودش انتخاب کرده بود که بچه ها سلیمان صداش می‌زدند اما وقتی مجروح شد و پس از ۹ ماه دوباره به جبهه ها رفت شخصی باهاش بحث میکنه که اسم من سلیمان هست و شما جدید اومدی حق نداری اسم بنده رو بزاری ، برای خودت یه اسم دیگه انتخاب کن و از اونجایی که اسم داداش سلیمان حجت بود قبول میکنه و میگه باشه از این به بعد اسم من حجت که بعدها دوستان قدیمی میشنون و با اون شخص صحبت می‌کنند که آقا حجت زودتر از شماها اومدن و جزء نیروهای اوله چرا بهش اعتراض کردی؟ اسم ایشون سلیمان بوده و پُستِه سلیمان به اسم ایشون نامگذاری شده.

دوره های ویژه زیادی دیده بود که اطلاعات و عملیات یکی از تخصص هاش بود. تجربه بالایی هم در این مورد در جنگ افعانستان بدست اورده بود و عاشق شهید حسن باقری (نخبه اطلاعاتی جنگ هشت سال دفاع مقدس) بود و همیشه طرح ها و نوشته های این شهید رو مطالعه و تحسینش می‌کرد. یکی از نخبگان نظامی فاطمی و یکی از بازوان قدرتمند شهید ابوحامد بود. 

یا مثلا تو عملیات تل قرین به دلیلی که حالا خودش بعدا تو فیلم مصاحبه‌ش توضیح میده مشکلی که بیسیم‌ها داشتند یه اتاقی درست میکنه یه چیزی شبیه مرکز کنترل برای ارتباط با تمام فرماندهان فاطمی و سوری‌ها که رزمنده فاطمی ابویحیی رو که مسلط به زبان فارسی و گویش افغانستانی و زبان عربی سوری بوده رو اونجا مسئول می‌زاره و تعدادی بیسیم میده بهش و اسم اون مرکز و شخص رو آسمان میزاره. همونطور که توی فیلم های تل قرین ساعات قبل شهادت ابوحامد توی بیسیم ها اسم آسمان رو میشنویید.

در شب‌ یکی از عملیات های استان درعا (هباریه _ تل قرین  _  دیرالعدس و...) فیلمی که توسط شهید فاتح ضبط شده صدای مکالمه بیسیم داداش رضا و دو تن از دوستان و رزمندگان فاطمی با نام جهادی بلال و سیدجواد شنیده میشه که با لهجه مشهدی صحبت میکنه که در لحظاتی کوتاه از مستند فاتحان فردا قابل مشاهده است.

حجت: یعقوب بلال...

بلال: جانم یعقوب جان ، جانم...

حجت: دِاداش مو تانکا ره میاروم سمت راست تان بِچه‌ها ره مِکِشوم سمت جاده...

حجت: سید جواد جان...

کانال سردار شهید حجت

http://telegram.me/joinchat/C_uoXD7j7RAZyxJDNv_Cjg

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">