مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در زندگی برنامه‌ریزی دقیقی داشت

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ

شهید روح الله قربانی از زبان همسرش:

روح‌الله در زندگی برنامه‌ریزی دقیقی داشت. یک دفترچه کوچک داشت که کارهای هفتگی، ماهانه و گاهی سالانه را در آن می‌نوشت. به من هم توصیه می‌کرد کارهایم را بنویسم تا با هدف جلو بروم. بسیار به درس، تحصیل و خواندن کتاب علاقه داشت. مسلط به زبان عربی و انگلیسی بود و تصمیم داشت زبان سوم را هم شروع کند. برای بزرگ‌ترها به خصوص پدر و مادر احترام خاصی قائل بود. با وجود مشغله کاری از پدر و مادرم می‌خواست هر کاری داشتند از او کمک بگیرند. بسیار روابط حساب‌شده‌ای با دیگران داشت و سعی می‌کرد روابط را حفظ کند. اگر مشکلی برای اقوام پیش می‌آمد روح‌الله ناراحت می‌شد و کمک می‌کرد تا حل شود. مدام دنبال چاره‌ای برای حل مشکل مردم بود. در صله‌‌رحم اگر وقت سرزدن به اقوام را نداشت حتماً تلفنی جویای احوالشان می‌شد. خیلی به تفریحات اهمیت می‌داد. بعد از مأموریت‌های طولانی و مشغله‌های کاری‌اش زمانی که بر‌می‌گشت برای من وقت زیادی می‌گذاشت و سعی می‌کرد بیشتر کنارم باشد تا نبودن‌هایش جبران شود. گاهی برای شام رستوران و برای قدم زدن و تفریح پارک می‌رفتیم. برای خرید نیز حوصله بسیاری داشت. من از تفریح و خرید کردن با روح‌الله بسیار لذت می‌بردم.

 @shahid_ghorbani

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">