مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


دلنوشته 

از زبان خواهر بزرگوار شهید محمد اسدی (غلامعباس)

کجایی برادر!

در و دیوار هیئت هم دلتنگ توست، من که جای خودم.

امسال، فاطمیه نبودی برادر. کسی هم عباس گونه رجز نخواند که نخواند. 

هی با خودم زمزمه کردم:

ای ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه

گردنت را میشکست آنجا اگر عباس بود

هی خواندم که شاید صدایت را در خواب بشنوم.

کجایی برادر، فاطمیه اول گذشت، بگو تا فاطمیه دوم می آیی؟

بیا که قصه های شب عاشورا تکرار شود. بیا من از صدیقه طاهره بگویم، تو دندان روی دندان فشار بدهی و هی بگویی کی شود انتقام فدک بگیرم.

مثل شب عاشورایی که زینب کبری گفت و عباسش دست به قبضهء شمشیرش فشرد...

راستی برادر هیچ نامی برایت قشنگ تر از غلامعباس نمیتوانست باشد. 

همه اش چشم میبندم شبها و دعا میکنم به مهمانی پلکهایم بیایی، بعد من نام حضرت مادر را ببرم، تو به احترام، تمام قد بایستی، آن وقت محو تماشای هیبتی عباسی ات شوم

کجایی برادر! فاطمیه است...

کانال شهدای مدافع حرم

@mostafa_sadrzadeh




  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">