مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سخن مدافعان (حرم محل امن ماست)

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۱۴ ب.ظ


‎می گفت: من نمیدونم چرا مردم به ما میگن مدافع حرم (من تعجب کردم) گفتم بهش: خب معلوم چرا. شما ها از همچیزتون گذشتین و میرین تو مملکت غریب از حریم اسلام دفاع میکنید ... (سرش رو انداخت پایین بغضش ترکید ...) گفت: تا حالا زیارت جامعه کبیرة خوندی  منم بهش گفتم آره خب ... گفت یه فرازش هست که میگه

( واَمنَ مَن لَجَاَاِلیکم ...)  گفتم :آره  گفت به معنیش توجه کردی  گفتم: چطور؟ معلومه دیگه یه جمله ی ساده است  گفت: نه داداش جون، مردم فکر میکنن که ماها میریم و امنیت حرم رو حفظ میکنیم ولی نمیدونن که حرم محل امن ماست ما اونجا فقط بازی میکنیم  مدافع حرم لفظ خیلی بزرگیه  می گفت ابی عبدالله (ع) لحظات آخر عمرشون مدافع حرم بودن،  این حرفا رو که میزد من همین طور مبهوت حرفاش شده بودم  دیدم راست میگه اهل بیت هستن که ازشون حمایت میکنن بقول خودش اونا فقط اونجا بازی میکنن  و اینکه امن ترین پناهگاه ما حرم است هر چند که در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت

"نقل از صفحه یکى از دوستان شهید"

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">