مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سردا شهیدفرشادحسونی زاده

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ


بنام الله

ای مهربانم شهادتت مبارک

خاطر ای ازپدرمهربان

من اسما دخترخوانده ی سردار شهید حسونی زاده هستم تابحال نشنیدم که من را حتی زبانی از فرزندانش جدا کند. 

 اوهمیشه نگران سرنوشت وآینده فرزندانش بود وبه ما درسهایی از زندگی حضرت فاطمه (س)و بخصوص صبرواستقامت حضرت زینب (س) میگفت 

من دختری بودم که خواهر بزرگترم وخواهر کوچکترم ازدواج کرده بودن یکی از جمله هایی که همیشه درذهنم مانده این بودکه هرموقع کاری برای ایشان میکردم میگفت ان شاءالله که همسری همچون خودم نصیبت بشود حدود یکسال است جوانی که خوداو  آن را دوست داشت به خواستگاری من آمد خداراشکرکرد که جوانی ولایتی وباعقاید وخصوصیات خودش نصیبم شدومن را به عقد او درآورد خیلی دوست داشتم در روز ازدواجم مرا درلباس سفید ببیند  ومثل همیشه بهترین پشتیبان من باشد  بااین حال که من وهمسرم او را درهمه حال کنار خودمان احساس میکنیم. 

برای اخرین بار که خواست بازهم عازم دفاع از حریم اهل بیت (ع)برود گفتیم که شما چندسال است که دارید میروید میشه این بار نروید گفت که  دخترم من همان طور که درحال حاضر به آرزوهایم رسیدم ودسته گل هایم سه دخترم راباسرافرازی وسربلندی بزرگ کردم وتقدیم همسرانی پاک همچون خودشان دادم  دیگر نوبت خودم است که اگر خداوند متعال منت سرمن بگذارد که آرزوهایم را تکمیل کرده وراهم که همان دفاع از حرم حضرت زینب (س)وجهاد فی سبیل الله است ادامه دهم وهمه می دانستیم که بزرگترین آرزوی او شهادت است.

ای بزرگ مرد هیچ وقت فکرنمیکردم روزی جای خالیت رااحساس کنم دلم برات تنگ شده  محبت ومهربانیت فراموش نشدنی است.


ارسالی دخترخوانده شهید

منبع:

https://telegram.me/joinchat/B6yLojvAndFYhOL9lB4MqQ


📞بیسیم چی👣

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">