مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید صالح صالحی

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۱۱ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم رامشیر، در یکم فروردین ماه سال 1350 به عنوان نخستین فرزند در خانواده خود در شهر منطقه 9 رامشیر خوزستان دیده به جهان گشود که پس از او خداوند 2 برادر و 3 خواهر دیگر نیز به او و خانواده‌اش عطا کرد.

این دلیرمرد رامشیری برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) 2 بار به سوریه اعزام شد و جانانه با دشمنان جنگید.

شهید صالح صالحی بار دوم که به سوریه رفت مدتی در این کشور حضور داشت و سرانجام در روز دوشنبه 19 بهمن ماه 1394 در نبرد با تکفیری های مزدور به فیض عظیم شهادت نائل شد.

پیکر پاک و مطهر شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر خوزستان روز یکشنبه 25 بهمن ماه 1394 از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به خوزستان منتقل شد و روز دوشنبه 26 بهمن ماه سال 1394 در زادگاهش رامشیر تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر از مسجد امام خمینی (ره) این شهر آغاز شد و تا گلزار شهدا ادامه داشت که پس از برگزاری این آئین در کنار شهدای این دیار آرام گرفت.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">