مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید مدافع حرم روزبه هلسیایی

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ

شهید روزبه هلیسایی  همرزم شهید هادی کجباف بود که چندی پیش به عنوان یکی از نیروهای داوطلب مدافع حرم برای مقابله با تکفیری های تروریست به دمشق رفته بود که سرانجام پس ازمجاهدت های فراوان روز گذشته به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید هلیسایی که یک چشم خود رادر دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده بود همواره در آرزوی پیوستن به دو برادر شهیدش بود وسرانجام به آرزوی خود رسید.برادران این شهید عالی مقام ،رضا و کوروش هلیسایی در در روز هفتم اسفند سال 1365 در عملیات کربلای 5 به فاصله  کوتاهی ازهم شهید شدند .

شهید روزبه هلیسایی پس از دفاع مقدس به کار فرهنگی روی آورد وبا محور قرار دادن مسجد به عنوان کانون  فعالیت های فرهنگی به معارف اهل بیت (ع) وترویج فرهنگ ایثار وشهادت ومقاومت در میان نسل جوان همت گماشت وتا پیش از عزیمت به منطقه نبرد درانجام رسالت فرهنگی خود استوار ماند.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">