مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شک ندارم شهید حسین سراجی نایب الزیاره ماست...

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ق.ظ
پارسال همین موقع ها بود که به حسین گفتم بیا با پدر و مادرم اربعین بریم کربلا، گفت نه، چون هنوز بچمون خیلی کوچیکه و سخته، اذیت میشیم. بعد من بهش گفتم که پس سال دیگه تو بمون خونه بچه ها رو نگه دار، من با پدرم میرم .
حسین فقط بهم خندید و گفت : من خودم سال دیگه خودم اربعین کربلا هستم و الان شک ندارم که حسین اونجاست و نایب الزیاره هممون...

راوی: همسر شهید مدافع حرم حسین سراجی
  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">