مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فرازهایی از مناجات شهید علی سلطانمرادی

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ


خدایا تورا شکر می کنم به خاطر همه ی آن چیزهایی که به من ارزانی داشتی 

تورا شکر می کنم که پدر و مادر خوب ، خانواده خوب ، همسر خوب و دوستان خوبی به من دادی و جسمی سالم دادی و روحی دادی که مدام در جوشش و کوشش است .

خدایا نمی دانم چگونه از تو تشکر کنم به خاطر همه ی درد و رنج هایی که بر من گاه و ناگاه فرود آورده و می آوری چرا که اگر این درد و رنج ها نبود هر آن بیم آن می رفت که لذتها بر نفسم شیرینی کند و از تو غافل شوم .

بار خدایا هیچگاه از مشکلات زندگی ناله نکرده ام چرا که می دانم هر غم و رنجی که به من می رسد همچون اکسیری است که ناخالصیهای وجودم را از بین می برد و مرا پاک و پاک تر می کند . 

در این دنیای خاکی هر چه دنبال زیبایی و لذت گشتم زیباتر از محبت کردن و شاد کردن دل همنوع خود را نیافتم ،آنگاه که صفوان انسانی به درجه اعلا می رسد و محبت ومودت سبب می شود تا آدمی همنوع را بر خود مقدم شمارد و بذل مهر و محبت را در نهاد خود و دیگران پراکنده کند تا گلستانی از مهر و صفا پدیدار شد و قلب و روح آدمی در پناه شاخسار سر به فلک کشیده آن آرام گیرد و لحظه به لحظه خود را بیشتر از قبل شناخته و به معبود و مقصود خویش نزدیک تر شود .

خدایا از تو می خواهم چنانم کنی که حتی یک لحظه از حال آنان که زندگی را به رنج و سختی می گذرانند غافل نشوم و مرا توفیق شراکت در غم‌های دیگران را بدهی و دوست دارم هر آنچه از حرام بر بدنم چسبیده است در اثر مشکلات و غم و درد آب شود ،حتی اگر تمامی رنجها و بلا های زمین و آسمان بر من فرود آید باز در این حال است که می گویم (جعلت فداک )

جاویدالاثر علی سلطانمرادی

مناجات شهید 

@jamondegan

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">